steinerwarrior
Legacy Member
Ik ben erin geslaagd een passende header bij de site te maken. Deze dient onder ander voor in te loggen.
Wat vinden jullie ervan? En van de kleur?
http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/warsoft_beige.jpg
Een tweede (met een rode balk en inlogsysteem-naam):
http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/warsoft_beige_2.jpg
Wat vinden jullie ervan? En van de kleur?

http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/warsoft_beige.jpg
Een tweede (met een rode balk en inlogsysteem-naam):
http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/warsoft_beige_2.jpg
)