steinerwarrior
Legacy Member
Yuu,
Dit is men eerste sitedesign met Photoshop:
http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/film2.jpg
Wat vinden jullie er van. Zeg gerust wat er niet goed aan is en wat moet veranderen
Dit is men eerste sitedesign met Photoshop:
http://www.c65hosting.be/%7Egreenbert/warsoftsite/film2.jpg
Wat vinden jullie er van. Zeg gerust wat er niet goed aan is en wat moet veranderen



maar het geeft me een zo'n gevoel "groots maar home alone" of "superactief maar nooit bezocht".