Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unlimited4s zei:waarom zou het?
aangezien ne mac in bootcamp volledig native windows draait zou dat totaal geen verschil mogen maken.Xoliul zei:Geen idee maar die gevallen zijn bekend hoor. Registratie-problemen die zich op Windows PC's niet voordoen.
We even tested Vista on the Macs using Apple’s platform-switching Boot Camp software... and found that both Apple computers ran Vista faster than our PCs did.


Er zit dan ook geen magisch stukje hardware in een Mac dat hem sneller doet draaien...Xoliul zei:http://www.popularmechanics.com/technology/reviews/4258725.html?page=4
Hate to burst your bubble, maar als die computers niet on-par zijn kwa performance is dat volstrekt logisch. Voor de desktops vergelijken ze een 2.0ghz T7250 met een 2.4Ghz T7700 (de laatste heeft 266mhz meer aan FSB), dat is een high-end model CPU met een bottom-end cpu vergelijken. Voor de laptops zie ik al helemaal geen reden tot feest, de bootcamp Vista scores zijn nagenoeg gelijk aan die van de Asus als het om dezelfde CPU gaat (maar logisch he, als we naar U4s luisteren).
Al wat ze daar dus aantonen is dat snellere hardware beter presteert dan tragere hardware ....![]()
De nieuwe Apple laptops worden voorzien voor eind september dacht ik ook ergens gelezen te hebben.

NAGD zei:Ik heb een MB Pro met 4 gig ram, de voorlaatste generatie, dus nog niet met de multitouch trackpad.


dresse zei:Da is nu één van de dingen die ik zo fucking cool vind aan die nieuwe macbooks eh
Twee vingers is scrollen, 1 vinger is muis bewegen...
Twee vingers is rechts klikken, 1 vinger is gewoon klikken.
Echt cool !
Tot daar mijn zeer nuttige inbreng...
Dat zijn nu net de bewegingen die er al langer in zitten dan de nieuwste macbooksJack Malibu zei:ik koop me ne mbp als de nieuwe er zijn, onder het motto van 'ge moet alles eens gehad of gedaan hebben'
lekker nuttig, aangezien ek er direct windows zal mogen opzwieren om autocad te kunnen draaien.
maarja, beter windows op ne mac, dan ne applesticker op nen acer![]()
wacht eerst een week of twee wanneer ze uit zijn en lees na hoe de reacties erop zijn en welke bugs/hardwarefouten er zijn.