Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TiB0 zei:Of je er nu tegen bent of niet; als je in een bedrijf terechtkomt waarin ze zich met grafische toepassingen bezighouden (design, animatie, montage, ...) is er 99% kans dat ze met Mac werken. (bij wijze van spreken)
En IMO zou het maar te zot zijn om je een pc aan te schaffen en later met je mond vol tanden te staan als ze je achter een Mac zetten.

dresse zei:Ga gewoon voor de beste config die ge kunt vinden voor de beste prijs...

AnewSpider zei:Altijd da mac fanatiesme tsss..
Nu moest ik geld genoeg ebben zou ik mij ook wel een MBP kopen, maar ben voor ne Dell gegaan, khad meer voor m'n geld en twas nog eens goedkoper..
Nuja opt school toch ook een 3tal jaar op mac's gewerkt en heb daar, zoals dresse reeds aanhaalde ook al crashes gehad van progs.
En soms waren m'n files corrupt, zelf mijn back up die paar stappen minder dan m'n toenmaal huidig project waren. Niemand wist waaraan het lag..
Zodus ben ik met ne Windows even content als een OS X.
De workflow mag dan wel anders zijn, het lukt wel..
DieselPower™;10423735 zei:If you pay peanuts you get monkeys.
nice oneIk vind mijn post anders wel een van de meest objectieve in heel de thread.AnewSpider zei:Altijd da mac fanatiesme tsss..
AnewSpider zei:wie zegt da ik over bezig ben ?=)

DieselPower™ zei:Demonic Skull:
- Mac hardware is nogal duur om er voornamelijk windows op te draaien.
- Geëmuleerd zware grafische applicaties draaien, allez ik ben beniewd :')
- Crashes: gij hebt het over applicaties en niet het platform zelf.
, maar 't kan wel handig zijn dat je toch aan je native windows partitie kan zonder te moeten rebooten, al is het maar om aan je bestanden te kunnen
DieselPower™ zei:Dresse:
Dat programma's op verschillende platformen hetzelfde zijn is mss wel normaal. Maar het zijn twee compleet verschillende platformen dus ontkennen dat er verschillen zijn is gewoonweg belachelijk. Workflow is totaal anders, filemanagement etc.
Programma's stoppen dan wel onverwacht, in windows wordt uw systeem daar instabiel van (of kwam het net door een instabiel systeem), in macosx start ge gewoon uw programma opnieuw op en ge werkt verder.
Dat van die printer kost op elk os evenveel moeite denk ik.
en ben ooit aan het vergelijken geweest met een MBP en MB en de kleuren van deze schermen zijn echt wel superieur, ook in vergelijking met verschillende andere laptop-schermen
Iemand die bijvoorbeeld Final Cut Pro en 3DS Max nodig heeftravenslayer zei:Nu zullen er wel mensen afkomen dat je altijd bootcamp kunt draaien voor bepaalde software toch te gebruiken op een mac maar laten we eerlijk zijn, wie koopt er nu een mac om er nadien windows op te draaien...
