Krueger
Legacy Member
Gurdt zei:HAHA kerel
ik studeer informatica @ unief
als wij geen commentaar schrijven buizen ze ons, en geloof me, ik denk dat bij ons de code wel duidelijk genoeg is
commentaar is gewoon een must, zeker als ge in team werkt of delen van projecten moet verzorgen
commentaar is net zo belangrijk als een goede gestructureerde header-file (waarin dan liefst nog eens genoeg commentaar staat)
eigenlijk zou ge bij iedere functie een blokje uitleg moeten geven
dat is ook precies wat ge moet doen als ge een documentatie of een verslag schrijft
maar ik denk dat ik met iemand praat die informatica niet op dat niveau tegenkomt, dus soit
No offence gast, maar informatica aan de unief stelt niets voor in vergelijking met coderen als werkt. Grappig hoe jij als iemand met 0% ervaring iemand die wel ervaring heeft afschilderd als iemand zonder niveau.
Je zal nog wel merken dat er een groot verschil is tussen de theorie en de echte praktijk. Want uit uw "bij iedere blokje een beetje uitleg schrijven" volgt duidelijk dat je nog niet goed weet waarover je spreekt. Een paar projectjes aan de univ, en meneer denkt al dat em zichzelf als de referentie mag beschouwen. Laat me niet lachen.


,
) (heel simplistisch gezien dan hè)