Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DJ_Trash zei:Ik ben dagelijks (voo onder andere men werk) bezig met informatiearchitectuur; zowel de structuur als de presentatie van de structuur. iets wat belangrijker is dan wat 1/2 van de blijters op dit forum proclameren (met hun validatie, 1337 flash graphics etc)
ne gebruiker moet de EXACT de content krijgen die hij verwacht te krijgen als hij ergens klikt etc.
voro al uw andere problemen, call the A-Team tutu-tutuuu tu tu tuuuuu etc

WHiSPy zei:Voelt ge u nu plots zo stoer dat ge dit kunt zeggen? , dan zou ge dit soort toestanden al niet verkondigen. Het feit dat 'n user direct zijn weg vindt op 'n site is namelijk 'n heel belangrijk aspect. En welke mensen zijn betere testpersonen als mensen die niets met het project te maken hebben?![]()
go fishDJ_Trash zei:1. wie plaatst er hier de stoere comment; als gij u aangesproken voelt als ik verwijs naar verificatiegoeroes en Flashautocraten, is da uw zaak
2. "...Moest ge ooit iets over usability gelezen hebben..."go fish
ge bevestigd een het grootste deel van menne post gewoon; als ge het stoer vindt om met één van de hoofdpunten u standpunt te illusteren over het belang van IA; hoe moet het dan op een bescheiden manier? Door duidelijk te maken dat ge over 1 bepaald detail meer weet dan al de rest? en zou te moeten uitpakken?
3. volslagen vreemden, het liefst nog idioten zijn de beste testpersonen; waar ontken ik da? Ik zeg dan ook dak gerust steentje wil bijdragen; gemiddelde van meer meningen geven algemener beeld en verkleinen kans op te subjectief eindresultaat. what's your issue here?
ik maak hier duidelijk (hetzij vooral aan de mensen in puntje 1 hierboven) dat er meer is dan geverifieerde code alleen; als gij da al wist: bravo; bank vooruit en kus van uwen baas @ Cronos
Ik bied mijn hulp aan en heb enige referentie; als ge het dan zelf zo goed weet Mr. Certified Java programmer; doeget dan zelf en ga ergens anders bereidwilligheid afkraken.
questions anyone?
Dat is gesproken. Ik hoop dat de (gefundeerde) kritiek die hier gegeven werd jullie alvast de goede richting uitduwt. Veel succes alvast.el73 zei:Voor de personen die het nog niet hebben gemerkt: we zijn terug vanaf nul begonnen. Bedankt om je hulp aan te bieden DJ_Trash, maar momenteel zijn we al met genoeg mensen om van Nono iets leuks en nuttigs te maken.
medic zei:*zucht*
WHiSPy zei:Smells a lot like bullshit. Ik ben zelf geen verificatieguru, noch 'n flash-autocraat. Moest ge mijn kennis in twijfel trekken, dan kunt ge altijd eens navragen bij de mensen die mij kennen of dat terecht is.
Mag ik er trouwens op wijzen dat ge zelf begonnen zijt met het afkraken van bereidwilligheid?
Ik ga hier verder geen punt meer van maken, aangezien ik betere dingen te doen heb. Dit gaat toch enkel maar leiden naar warnings, bans en meer werk voor de mods.
@ lo_fi: notedWHiSPy zei:Smells a lot like bullshit. Ik ben zelf geen verificatieguru, noch 'n flash-autocraat. Moest ge mijn kennis in twijfel trekken, dan kunt ge altijd eens navragen bij de mensen die mij kennen of dat terecht is.
Mag ik er trouwens op wijzen dat ge zelf begonnen zijt met het afkraken van bereidwilligheid?
Ik ga hier verder geen punt meer van maken, aangezien ik betere dingen te doen heb. Dit gaat toch enkel maar leiden naar warnings, bans en meer werk voor de mods.
). ik ga mijn portfolio'tje (www.joyraider.be) niet toevoegen omdat ie waarschijnlijk tot in het oneindige afgekraakt wordt, maar kben er tevreden mee, dusja.
