Archief - INFO: Webdesignbedrijf of amateur?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lo_fi

Legacy Member
Deze discussie heeft noch jou noch mij als onderwerp.

Laat ons dus maar ontopic blijven en privé conversaties sparen voor waar ze thuishoren.

DJ_Trash

Legacy Member
als ge wilt (om een breder en objectiever beeld te vormen door een extra iemand) willek wel mee beoordelen, hetzij op een specifiek vak. als verschillende mensen ieder hun "vak" checken, kunde objectiever zijn, omda vooroodelen voer bepaalde functionaliteit ni gevormd wordt omda de site op een ander vlak faalt.

Ik ben dagelijks (voo onder andere men werk) bezig met informatiearchitectuur; zowel de structuur als de presentatie van de structuur. iets wat belangrijker is dan wat 1/2 van de blijters op dit forum proclameren (met hun validatie, 1337 flash graphics etc)
ne gebruiker moet de EXACT de content krijgen die hij verwacht te krijgen als hij ergens klikt etc.

voro al uw andere problemen, call the A-Team tutu-tutuuu tu tu tuuuuu etc

servi

Legacy Member
Om al een heel hoop ergernis te vermijden, zou je misschien beter enkel websites reviewen van webmasters die hun toestemming geven/ erom vragen.

Ik heb zelf ook al websites aangepast waarvan ik weet dat ze allesbehalve w3c-valid zijn en die volgestouwd zaten met tables.Maar je kan niet zomaar altijd eventjes zeggen : en vanaf nu werken we niet meer met tables.

WHiSPy

Legacy Member
DJ_Trash zei:
Ik ben dagelijks (voo onder andere men werk) bezig met informatiearchitectuur; zowel de structuur als de presentatie van de structuur. iets wat belangrijker is dan wat 1/2 van de blijters op dit forum proclameren (met hun validatie, 1337 flash graphics etc)
ne gebruiker moet de EXACT de content krijgen die hij verwacht te krijgen als hij ergens klikt etc.

voro al uw andere problemen, call the A-Team tutu-tutuuu tu tu tuuuuu etc

Voelt ge u nu plots zo stoer dat ge dit kunt zeggen? Moest ge ooit iets over usability gelezen hebben, dan zou ge dit soort toestanden al niet verkondigen. Het feit dat 'n user direct zijn weg vindt op 'n site is namelijk 'n heel belangrijk aspect. En welke mensen zijn betere testpersonen als mensen die niets met het project te maken hebben? :)

DJ_Trash

Legacy Member
WHiSPy zei:
Voelt ge u nu plots zo stoer dat ge dit kunt zeggen? , dan zou ge dit soort toestanden al niet verkondigen. Het feit dat 'n user direct zijn weg vindt op 'n site is namelijk 'n heel belangrijk aspect. En welke mensen zijn betere testpersonen als mensen die niets met het project te maken hebben? :)

1. wie plaatst er hier de stoere comment; als gij u aangesproken voelt als ik verwijs naar verificatiegoeroes en Flashautocraten, is da uw zaak

2. "...Moest ge ooit iets over usability gelezen hebben..." :rofl: go fish
ge bevestigd een het grootste deel van menne post gewoon; als ge het stoer vindt om met één van de hoofdpunten u standpunt te illusteren over het belang van IA; hoe moet het dan op een bescheiden manier? Door duidelijk te maken dat ge over 1 bepaald detail meer weet dan al de rest? en zou te moeten uitpakken?

3. volslagen vreemden, het liefst nog idioten zijn de beste testpersonen; waar ontken ik da? Ik zeg dan ook dak gerust steentje wil bijdragen; gemiddelde van meer meningen geven algemener beeld en verkleinen kans op te subjectief eindresultaat. what's your issue here?

ik maak hier duidelijk (hetzij vooral aan de mensen in puntje 1 hierboven) dat er meer is dan geverifieerde code alleen; als gij da al wist: bravo; bank vooruit en kus van uwen baas @ Cronos

Ik bied mijn hulp aan en heb enige referentie; als ge het dan zelf zo goed weet Mr. Certified Java programmer; doeget dan zelf en ga ergens anders bereidwilligheid afkraken.

questions anyone?

xml

Legacy Member
Verstaat ge dat niet, dat niemand u geloofwaardig acht als ge zelfs nog niet - al was het maar een beetje - deftig nederlands kunt schrijven? :/

DJ_Trash

Legacy Member
- "what's that sound?"
- "It's the sound of a gigantic ego collapsing"
- "is it being underminded by anything?"
- "nothing more than it's own weight"

el73

Legacy Member
Voor de personen die het nog niet hebben gemerkt: we zijn terug vanaf nul begonnen. Bedankt om je hulp aan te bieden DJ_Trash, maar momenteel zijn we al met genoeg mensen om van Nono iets leuks en nuttigs te maken.

WHiSPy

Legacy Member
DJ_Trash zei:
1. wie plaatst er hier de stoere comment; als gij u aangesproken voelt als ik verwijs naar verificatiegoeroes en Flashautocraten, is da uw zaak

2. "...Moest ge ooit iets over usability gelezen hebben..." :rofl: go fish
ge bevestigd een het grootste deel van menne post gewoon; als ge het stoer vindt om met één van de hoofdpunten u standpunt te illusteren over het belang van IA; hoe moet het dan op een bescheiden manier? Door duidelijk te maken dat ge over 1 bepaald detail meer weet dan al de rest? en zou te moeten uitpakken?

3. volslagen vreemden, het liefst nog idioten zijn de beste testpersonen; waar ontken ik da? Ik zeg dan ook dak gerust steentje wil bijdragen; gemiddelde van meer meningen geven algemener beeld en verkleinen kans op te subjectief eindresultaat. what's your issue here?

ik maak hier duidelijk (hetzij vooral aan de mensen in puntje 1 hierboven) dat er meer is dan geverifieerde code alleen; als gij da al wist: bravo; bank vooruit en kus van uwen baas @ Cronos

Ik bied mijn hulp aan en heb enige referentie; als ge het dan zelf zo goed weet Mr. Certified Java programmer; doeget dan zelf en ga ergens anders bereidwilligheid afkraken.

questions anyone?

Smells a lot like bullshit. Ik ben zelf geen verificatieguru, noch 'n flash-autocraat. Moest ge mijn kennis in twijfel trekken, dan kunt ge altijd eens navragen bij de mensen die mij kennen of dat terecht is.

Mag ik er trouwens op wijzen dat ge zelf begonnen zijt met het afkraken van bereidwilligheid?

Ik ga hier verder geen punt meer van maken, aangezien ik betere dingen te doen heb. Dit gaat toch enkel maar leiden naar warnings, bans en meer werk voor de mods.

dJeez

Legacy Member
el73 zei:
Voor de personen die het nog niet hebben gemerkt: we zijn terug vanaf nul begonnen. Bedankt om je hulp aan te bieden DJ_Trash, maar momenteel zijn we al met genoeg mensen om van Nono iets leuks en nuttigs te maken.
Dat is gesproken. Ik hoop dat de (gefundeerde) kritiek die hier gegeven werd jullie alvast de goede richting uitduwt. Veel succes alvast.

Lo_fi

Legacy Member
medic zei:

Aanschouw! Een post zonder soortelijk gewicht en/of relevantie. Dat was wat deze thread nog ontbrak. Waarvoor dank medic. Blij dat er na al die jaren nog zekerheden zijn...


@ DJ_Trash

Ik begreep je bedoeling wel maar ik moet zeggen dat je verbazende taalgebruik me ook deed twijfelen aan de ernst van je opmerking. Misschien toch iets om op te letten.


@ Nono

Het herbeginnen met een schone lei deed me verrrast opkijken omdat het getuigt van lef en volwassenheid. Even makkelijk hadden jullie de kritiek en opmerkingen aan de kant geschoven. Nice move :niceone:

DJ_Trash

Legacy Member
WHiSPy zei:
Smells a lot like bullshit. Ik ben zelf geen verificatieguru, noch 'n flash-autocraat. Moest ge mijn kennis in twijfel trekken, dan kunt ge altijd eens navragen bij de mensen die mij kennen of dat terecht is.

Mag ik er trouwens op wijzen dat ge zelf begonnen zijt met het afkraken van bereidwilligheid?

Ik ga hier verder geen punt meer van maken, aangezien ik betere dingen te doen heb. Dit gaat toch enkel maar leiden naar warnings, bans en meer werk voor de mods.

ik heb u nooit, zelfs niet ongerechtstreeks één van bvenstaande genoemd.
da gij u dan steeds aangesproken voelt, is something for your therapist.

"Mag ik er trouwens op wijzen dat ge zelf begonnen zijt met het afkraken van bereidwilligheid? " voorbeeld ?

DJ_Trash

Legacy Member
WHiSPy zei:
Smells a lot like bullshit. Ik ben zelf geen verificatieguru, noch 'n flash-autocraat. Moest ge mijn kennis in twijfel trekken, dan kunt ge altijd eens navragen bij de mensen die mij kennen of dat terecht is.

Mag ik er trouwens op wijzen dat ge zelf begonnen zijt met het afkraken van bereidwilligheid?

Ik ga hier verder geen punt meer van maken, aangezien ik betere dingen te doen heb. Dit gaat toch enkel maar leiden naar warnings, bans en meer werk voor de mods.
@ lo_fi: noted
@whispy:
ik heb u nooit, zelfs niet ongerechtstreeks één van bvenstaande genoemd.
da gij u dan steeds aangesproken voelt, is something for your therapist.

ik heb geen bereidwilligheid afgekraakt; ik heb men standpunt in de verf gezet door duidelijk te maken wa ik NIET ben; zonder rechtreeks aan namecalling te doen.

@ TOPIC
Idd, soms is verse start beste oplossing, maar da vraagt idd ewa moed

joyraider

Legacy Member
hmm, wel leuk initiatief, maar dan alleen voor de échte bedrijven imo (waar netlash ook onder valt, denk ik? :) ). ik ga mijn portfolio'tje (www.joyraider.be) niet toevoegen omdat ie waarschijnlijk tot in het oneindige afgekraakt wordt, maar kben er tevreden mee, dusja.

good luck :)

*edit* nevermind, had thread niet helemaal gelezen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan