NAGD
Legacy Member
Pas op Helvetica kan toch echt wel mooi zijn ook hoor. American Airlines bv blijf ik echt een mooi logo vinden. Vooral de medium en bold blijven het voor mij doen. Maar idd, het gewoon ondoordacht overal gebruiken slaat natuurlijk ook nergens op en getuigd niet meteen van typografisch inzicht 

