Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goddamned fucker, maar goe ne rootmeet dan. Ik bel de Petit nog wel, hoewel dieje nu in manchester zit te touren?D'Sek- zei:Als je de zaterdag gaat, ga ik mee ^^.


ViniMan zei:Geweldig.
De kerels die het woord 'boring' hebben gebruikt geef ik het meest gelijk. Het word inderdaad een beetje saai als je bijna elke dag dezelfde type ziet passeren, zonder dat er iets met iets gedaan, maar blijft natuurlijk toch nog steeds een geweldig ('het beste') font blijft.
'k Vond het best wel zwak dat er kerels zeiden dat als je niet veel van design kent je gewoon Helvetica gebruikt.
Ook leuk dat die gast uit een heel oude generatie toch nog in de nieuwste generatie geloofd.
Btw, is er een manier dat ik wel aan Helvetica geraak op men windows zonder extra kosten?
.
.
ViniMan zei:'k Vond het best wel zwak dat er kerels zeiden dat als je niet veel van design kent je gewoon Helvetica gebruikt.

Erinyes zei:In de regel is dat meestal ook wel zo
Ontwerpers die enkel en alleen Helvetica gebruiken omwille van zijn historische of artistieke waarde kennen niet veel van design.
Ik persoonlijk vind Helvetica zelfs niet eens een mooie letter, ik gebruik het dan ook niet zo vaak.
Helvetica is voor een vrij standaard letter en ik vind een ontwerp met Helvetica dan ook heel vaak goedkoop of ondoordacht uitzien. Het is dus geen letter die zomaar "overal" bij gaat zoals veel te vaak gedacht wordt.
Een goeie toepassing van de letter Helvetica vind ik bij de verpakking van Greenland cosmetica.
Te vinden op Greenland of in Essenza winkels her en der verspreid over Vlaanderen.


ravenslayer zei:uch helvetica
heb 3 jaar lettertekenen achter de rug en was alles behalve een pretje. En ja helvetica was dus een font dat we moesten reconstrueren in illustrator met alleen behulp van hulplijnen.
maar zon video kan best wel intressant zijn. tnx voor de info allesinds
Omni^ zei:Heb ik ook gedaan op school vroeger maar dan met lat en potloodje en passer natuurlijk ;-)