Lo_fi
Legacy Member
Jap idd..zullen ze waarschijnlijk ook wel doen neem ik aan.
Ik begin die hele actie trouwens ontzettend debiel te vinden. Het was al maar een paar euro om een .be te registreren maar nu zitten alle nitwits en een paar duizend hollanders massaal domeinen te squatten : http://www.tijd.be/nieuws/artikel.asp?Id=1972941.
Was dat nu echt de bedoeling?
Ik begin die hele actie trouwens ontzettend debiel te vinden. Het was al maar een paar euro om een .be te registreren maar nu zitten alle nitwits en een paar duizend hollanders massaal domeinen te squatten : http://www.tijd.be/nieuws/artikel.asp?Id=1972941.
Was dat nu echt de bedoeling?



