Archief - INFO: Gratis .be domein

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lo_fi

Legacy Member
Jap idd..zullen ze waarschijnlijk ook wel doen neem ik aan.

Ik begin die hele actie trouwens ontzettend debiel te vinden. Het was al maar een paar euro om een .be te registreren maar nu zitten alle nitwits en een paar duizend hollanders massaal domeinen te squatten : http://www.tijd.be/nieuws/artikel.asp?Id=1972941.

Was dat nu echt de bedoeling?

Flipkikker

Legacy Member
Muse zei:
dit kreeg ik in men mail vandaag

Beste ZatteVriend,

Gratis .be domein
Allereerst bieden we je graag volgende promotie aan: registreer je .be domeinnaam voor 0 euro! Geen trukjes, geen adertjes onder het gras, gewoon een degelijk en betrouwbare service, speciaal voor alle ZatteVrienden! Hieraan kan je uiteraard je eigen email-adres koppelen en een eigen webstek uitbouwen.

Zo kan je bv musejah.be registreren, of welke naam je ook verkiest.

Voor meer informatie: http://reg.registratie-domein.be!

voor diegene die er één nodig hebben.. Deze actie loopt nog tot 31 januari 2006

ik heb net een domeinnaam hierop geregistreerd, maar hoe kan ik nu alles instellen etc?? :s

de placeholder op het domein is al actief, maar hoe kan ik inloggen, of waar krijg ik de gegevens die ik moet invullen, wanneer? :s

Flipkikker

Legacy Member
Flipkikker zei:
ik heb net een domeinnaam hierop geregistreerd, maar hoe kan ik nu alles instellen etc?? :s

de placeholder op het domein is al actief, maar hoe kan ik inloggen, of waar krijg ik de gegevens die ik moet invullen, wanneer? :s

*kuch*

niemand die kan helpen? :(

dJeez

Legacy Member
PerfectPC zei:
vergeet niet dat ze daar WEL geld voor kunnen vragen hé ;)
Nope, als kostprijs stond er wel degelijk 0 EUR, niet dat dat iets zou uitmaken, het is het enige domein dat ik extra heb geregistreerd omdat 'k dat wel zag zitten. De kans zit er dik in dat het live blijft (eens 'k er iets op heb gezet). Als je er hosting bij hen neemt, dàn zal je er uiteraard wel voor betalen (maar ook daar krijg je momenteel 50% korting).

Cybersquatting is trouwens verboden bij de actie, en zal aangepakt worden. Maar ik denk dat het idd niet echt de bedoeling is dat Piet Snot 10 of meer domeinnamen registreert omdat het nu gratis is...
* dit aanbod mag niet misbruikt worden om aan domeinnaam warehousing te doen. U mag dus niet voor u zelf tientallen namen registreren die van geen enkel nut zijn voor uw bedrijf. Doet u dat wel, dan kan DNS.BE achteraf beslissen dat u toch moet betalen voor de domeinnamen en dan gelden onze normale tarieven.
* Dit aanbod geldt enkel voor nieuwe domeinen. Verlengingen, transfers, trades, uit quarantaine halen, ... blijven allemaal te betalen zoals gewoonlijk.
Ik denk dat er hier een paar een dikke rekening in de brievenbus gaan krijgen...

koebeest

Legacy Member
dJeez zei:
* dit aanbod mag niet misbruikt worden om aan domeinnaam warehousing te doen. U mag dus niet voor u zelf tientallen namen registreren die van geen enkel nut zijn voor uw bedrijf. Doet u dat wel, dan kan DNS.BE achteraf beslissen dat u toch moet betalen voor de domeinnamen en dan gelden onze normale tarieven.
* Dit aanbod geldt enkel voor nieuwe domeinen. Verlengingen, transfers, trades, uit quarantaine halen, ... blijven allemaal te betalen zoals gewoonlijk.


Ik denk dat er hier een paar een dikke rekening in de brievenbus gaan krijgen...
zoals joyraider :p

BertG

Legacy Member
bij nucleus(.be) krijg je je .be volledig gratis.
Is zeer betrouwbare host, en supper service!

cooly

Legacy Member
Voor de mensen die het nog niet weten,van nucleus is blijkbaar alleen het eerste jaar gratis,opletten dus voor ge 5jaar ofzo kiest ;)

dJeez

Legacy Member
cooly zei:
Voor de mensen die het nog niet weten,van nucleus is blijkbaar alleen het eerste jaar gratis,opletten dus voor ge 5jaar ofzo kiest ;)
Het is overal enkel het eerste jaar gratis, en bij Nucleus staat 't dan nog uitdrukkelijk overal bij vermeld. Ik ben daar al lang een tevreden klant trouwens (weliswaar enkel voor DNS hosting) :p.

Nijntje

Legacy Member
Ik vraag me af hoeveel mensen hier effectief iets gaan doen met al die domeinnamen ;)

Vind die actie geen goed gebeuren. Nu zijn er onvoorstelbaar veel domeinen 'geparkt' door hollanders.
Wij kunnen in principe geen .nl reggen als agent maar zij wel .be's als agent.
Dat is iets dat ik wel eens graag anders zou zien.

Hollanders kunnen .nl's opeisen van belgen.
Zou dit ook wel eens willen proberen met een .be ;)

killgore

Legacy Member
Nijntje zei:
Ik vraag me af hoeveel mensen hier effectief iets gaan doen met al die domeinnamen ;)

Vind die actie geen goed gebeuren. Nu zijn er onvoorstelbaar veel domeinen 'geparkt' door hollanders.
en door noobs, vergeet die niet, van die mensen die mssch wel deftige domeinnamen gaan gebruiken voor belachelijke sites of om er gewoon niets mee te doen :(.

Vind het uiteindelijk ook niet echt goede zaak.

Qualistor

Legacy Member
Darth Mother zei:
Heb ook nog geen gegevens ontvangen. En 2 vrienden van mij ook niet :sad:
Helaas pindakaas :(

ik heb uiteindelijk de mail gekregen hoor

mss help dit je verder:

Beste,

Wij danken u voor het gebruik van onze diensten. Zoals vermeld na uw registratie, sturen we uw log-in gegevens voor onze controle-panelen.

Om uw url-forwarding te activeren of aan te passen:
http://www.registratie-domein.be

Om uw dns aan te passen:
http://pa.registratie-domein.be/poweradmin

user: nummer die je gekregen heb bij het inschrijven: bv vcc4432
pass: je email adres die je gebruikt hebt

grtzzz

peng

Legacy Member
idd, je kan bij ons (Amun) ook 5 gratis domeinnamen bestellen, je krijgt er gratis koppeling, POP3mailbox van 10MB, onbeperkt aantal e-mail aliassen en gratis DNS services bij. Bestellen maar :)

Darth Mother

Legacy Member
Qualistor zei:
ik heb uiteindelijk de mail gekregen hoor

mss help dit je verder:



grtzzz

Hoelang heb je op die mail moeten wachten?Is nu al 4 dagen wachten van mij...
Tis maar best dat gratis is zeker :crazy:
Nu nog een gratis php + mysql host actie en tes heel in orde :woohoo: ;)

Qualistor

Legacy Member
Darth Mother zei:
Hoelang heb je op die mail moeten wachten?Is nu al 4 dagen wachten van mij...
Tis maar best dat gratis is zeker :crazy:
Nu nog een gratis php + mysql host actie en tes heel in orde :woohoo: ;)

ik had er een dagje moeten op wachten, en dan had ik die binnengekregen :)

grtz

Muse

Legacy Member
weet je nog wanneer ik die topic ben gestart.. Awel vandaag zijn mijn 2 .be pas aangekomen in mail :)

kan dus wel even duren

Die van hostbasket is veel sneller (daar duurde het maar een week)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan