Archief - INFO: Gratis .be domein

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muse

Legacy Member
dit kreeg ik in men mail vandaag

Beste ZatteVriend,

Gratis .be domein
Allereerst bieden we je graag volgende promotie aan: registreer je .be domeinnaam voor 0 euro! Geen trukjes, geen adertjes onder het gras, gewoon een degelijk en betrouwbare service, speciaal voor alle ZatteVrienden! Hieraan kan je uiteraard je eigen email-adres koppelen en een eigen webstek uitbouwen.

Zo kan je bv musejah.be registreren, of welke naam je ook verkiest.

Voor meer informatie: http://reg.registratie-domein.be!

voor diegene die er één nodig hebben.. Deze actie loopt nog tot 31 januari 2006

orez

Legacy Member
Gelieve onze regels van dit forum door te nemen, en vooral het gebruik van prefixes!

Vriendelijk dat je dit hier komt melden, maar de regels blijven gelden ;)

dJeez

Legacy Member
Degelijke en betrouwbare service? Dat is via Cheapass, maw slechte service en uiterst slechte dienstverlening ('t ligt meer op z'n gat dan wat anders naar verluid - vandaar de naam wellicht :p).

Muse

Legacy Member
ru`orez zei:
Gelieve onze regels van dit forum door te nemen, en vooral het gebruik van prefixes!

Vriendelijk dat je dit hier komt melden, maar de regels blijven gelden ;)

mijn excuses :)

ik kom hier inderdaad niet zo vaak maar wou dit toch ff melden ;)

ShadesOfJae

Legacy Member
Van 1 november 2005 tot en met 31 januari 2006 registreert registratie-domein.be gratis uw .be domein naam! Gelieve correcte adresgegevens te gebruiken bij de registratie, aangezien we uw login en paswoord per post zullen opsturen. Daarmee kan u dan het gratis pakket activeren. Ook uw e-mailadres is erg belangrijk voor latere communicatie!

Per post opsturen ? :wtf:

joyraider

Legacy Member
das gewoon een forward naar eigen hosting, neem ik aan? of krijg je gelijk een dikke rekening mee voor de hosting?

menlor

Legacy Member
ik laat meteen iets weten als er ier iets aankomt van rekening ofzo. Ik heb et gedaan, we zien wel

Faktory

Legacy Member
Aan het einde van de periode van 1 jaar krijgt u de kans uw domeinnaam en Webbuilder site te verlengen (voor 12 maanden).
Voor alle duidelijkheid: er is geen enkele aankoopverplichting verbonden aan deze actie na het aflopen van de proefperiode.


alstu, tis dus gans het pakket twv 199€ gratis voor 1 jaar :)

dahousecatfelix

Legacy Member
Faktory zei:
Aan het einde van de periode van 1 jaar krijgt u de kans uw domeinnaam en Webbuilder site te verlengen (voor 12 maanden).
Voor alle duidelijkheid: er is geen enkele aankoopverplichting verbonden aan deze actie na het aflopen van de proefperiode.


alstu, tis dus gans het pakket twv €199 gratis voor 1 jaar :)
De prijzen zijn ook wel ferm overdreven ze, die €199 is maximum 50 euro waard. :p

joyraider

Legacy Member
Faktory zei:
Aan het einde van de periode van 1 jaar krijgt u de kans uw domeinnaam en Webbuilder site te verlengen (voor 12 maanden).
Voor alle duidelijkheid: er is geen enkele aankoopverplichting verbonden aan deze actie na het aflopen van de proefperiode.


alstu, tis dus gans het pakket twv 199€ gratis voor 1 jaar :)

199 EUR? ik registreer een .be voor 14 EUR ?

SyRuS.be

Legacy Member
ja is vrij slim hoor vind ik:

een jaar gratis een leuke domeinnaam die je wil (joepie), je bouwt op een jaar je toffe site uit, veel bezoerkers enz, en daarna zie je de prijs om je url voort te zetten en je valt achterover! Ondertussen hebben zij die domein wel dusja

xml

Legacy Member
Indien ze het domein correct registreren (dus op naam van de aanvrager) kan jij doen met dat domein wat je wil hoor. Verhuizen dus als hun rekening te hoog is. ;)

Undeadhunter

Legacy Member
verhuizen is meestal bij andere hosts gratis, ge moet enkel daar u jaarlijkse betaling voor u domain name dan doen. Het leek me al vrij tot zeer louche ^^

netlash

Legacy Member
Misschien even kaderen : DNS.be, de officiële domeinnaam instantie, lanceert een actie in nov-dec-jan om domeinnamen te promoten.

In het kader daarvan geeft ze korting aan haar agenten - als deze agenten die korting ook doorrekenen aan hun klanten.

PerfectPC

Legacy Member
netlash zei:
Misschien even kaderen : DNS.be, de officiële domeinnaam instantie, lanceert een actie in nov-dec-jan om domeinnamen te promoten.

In het kader daarvan geeft ze korting aan haar agenten - als deze agenten die korting ook doorrekenen aan hun klanten.
en waar is dat nieuwsbericht te lezen? er staat niets van op hun website en ik heb ook geen bericht per email ontvangen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan