Archief - INFO: Gratis .be domein

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

f00raap

Legacy Member
is dit nu te vertrouwen?! Want kwil na een jaar geen rekening in men bus krijge. En welke het beste nemen die van hostbasket en clickx of die van zattevrienden..!

Muse

Legacy Member
ik heb het gedaan en heb met de post men info gekregen

het werkt en heb niets moeten betalen :)

killgore

Legacy Member
Muse zei:
dit kreeg ik in men mail vandaag

Beste ZatteVriend,

Gratis .be domein
Allereerst bieden we je graag volgende promotie aan: registreer je .be domeinnaam voor 0 euro! Geen trukjes, geen adertjes onder het gras, gewoon een degelijk en betrouwbare service, speciaal voor alle ZatteVrienden! Hieraan kan je uiteraard je eigen email-adres koppelen en een eigen webstek uitbouwen.

Zo kan je bv musejah.be registreren, of welke naam je ook verkiest.

Voor meer informatie: http://reg.registratie-domein.be!

voor diegene die er één nodig hebben.. Deze actie loopt nog tot 31 januari 2006

vrij erg dat zattevrienden dat uit zijn naam durft sturen.

leuk als ge nog domeinnaampje nodig hebt wel :).

wonko

Legacy Member
f00raap zei:
is dit nu te vertrouwen?! Want kwil na een jaar geen rekening in men bus krijge. En welke het beste nemen die van hostbasket en clickx of die van zattevrienden..!

Vanaf 1 november gaat iedere agent dit vermoedelijk doen (bvb fusehost ook, zie sig). Het komt erop neer dat DNS.Be de agenten die willen deelnemen dwingen de prijsverlaging (€6) door te rekenen naar de eindgebruiker. Er is expliciet gezegd dat:
- enkel echte agents dit mogen aanbieden (dus geen resellers)
- er geen expliciete verlenging mag komen (dus, als je niets doet/reageert/... vervalt je domein volgend jaar, en kunnen ze u niets aanrekenen, tenzij je naast je domein ook nog andere diensten afnam (en dan kan je enkel een verlenging voor de andere diensten krijgen, niet voor het domein))
- je kan altijd op het eind van de registratie verhuizen naar een ander.
- domein en diensten moeten normaal direct actief zijn (binnen de 15 min)

Mvg,

dahousecatfelix

Legacy Member
Beste,

Onze actie voor gratis .be-domeinnamen was een groot succes!

We kregen meer dan 3 000 aanvragen te verwerken, waarvan ongeveer 2/3
ondertussen bevestigd heeft. De rest van de brieven wordt deze week nog
verstuurd.

Blijkbaar hebben we ook andere partijen geïnspireerd tot gelijkaardige acties.
Wees dus maar zeker dat u de komende weken allerhande promoties naar het hoofd
zullen worden geslingerd.

We willen hierin echter niet achterblijven, en doen u dan ook maar al te graag
een extra cadeau bovenop het gratis pakket waarvan u vandaag reeds gebruik
maakt. Om zeker te zijn we er u wel degelijk een plezier mee doen, vragen we om
in reply de onderstaande vraag te beantwoorden.

Waarmee kunnen we u van dienst zijn?

1) Nog meer gratis .be-domeinnamen (zoja, hoeveel?)
2) Meer POP3- accounts (zoja, hoeveel?)
3) Meer MB aan FTP-ruimte (zoja, hoeveel?)
4) PHP-ondersteuning op de huidige webruimte
5) ASP-ondersteuning op de huidige webruimte

(De laatste 3 opties gelden uiteraard enkel voor diegenen die geen gebruik maken
van Hostbasket Webbuilder.)

De optie die het meest wordt gevraagd, haalt het!

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om ons te contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Hostbasket Sales Online Team
leuk leuk!

xml

Legacy Member
ik denk dat ongeveer elke zichzelf respecerende agent momenteel met gratis domeinen staat te zwaaien. Tijd om domeintjes te parkeren dus..

dJeez

Legacy Member
Dat bonjourmicro.be nog vrij was verwonderde mij wel - too late, it's mine :p.

#8U6

Legacy Member
Had die ook gekregen, ik drirect geregistreerd, maar noit meer iets van gehoord.
Hoe kan je op dat domein iets opzetten ?

dJeez

Legacy Member
hottentottententententoonstelling is nog vrij volgens DNS.be. Eentje wil 'k zo wel houden - zeker bonjourmicro. Gezien de naam zal 'k er maar een speakers' corner van maken denk ik.

Asshen

Legacy Member
Ik heb zo'n naam geregistreerd op nucleus, nu vragen ze iets van nameservers !?
Wat moet ik daarvoor opgeven ?

dJeez

Legacy Member
Asshen zei:
Ik heb zo'n naam geregistreerd op nucleus, nu vragen ze iets van nameservers !?
Ofwel kies je voor hun nameservers, ofwel geef je de nameservers van je hosting provider op. In uw geval zou ik voor de eerste optie gaan (dan kan je URL forwarding instellen).

PerfectPC

Legacy Member
dJeez zei:
Ofwel kies je voor hun nameservers, ofwel geef je de nameservers van je hosting provider op. In uw geval zou ik voor de eerste optie gaan (dan kan je URL forwarding instellen).
vergeet niet dat ze daar WEL geld voor kunnen vragen hé ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan