squan
Legacy Member
Kheb mijn 15-inch zwart-wit TV van zolder gehaald, de videorecorder aangesloten, de film erin gestoken, naar de scene doorgespoeld, dan een foto van het beeldscherm genomen met een wegwerptoestelletje, laten ontwikkelen, ingescand, opgeslaan als GIF, geopend met Paint, er lettertjes opgezet, opgeslaan als BMP en dan met een converter naar JPG omgezet om vervolgens hier te posten.

