jojonathan
Legacy Member
hey iedereen,
ik probeer foto's die ik met mijn gsm heb getrokken een beetje te bewerken (is nodig voor ons scoutsweekend) maar elke keer als ik het wil opslagen krijg ik deze foutmelding
hebben jullie enig idee hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen?
groetjes, jonathan
ik probeer foto's die ik met mijn gsm heb getrokken een beetje te bewerken (is nodig voor ons scoutsweekend) maar elke keer als ik het wil opslagen krijg ik deze foutmelding
hebben jullie enig idee hoe dit komt en hoe ik het kan verhelpen?
groetjes, jonathan


you're welcome zu -_-

