Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ViniMan zei:
jojonathan zei:gr stop spamming me thread
der is trouwens nog niemand met een echte fatsoenleke oplossing gekomen
en da van read-only is het ni.
of is dit mss het verkeerde deel van het forum om het te vragen?

reavX zei:allé weer één die nooit nog zen kop zal tonen op het GAD gedeelte.

Best mogelijk maar ge ziet toch ook hoe efficient onze aanpak isPixations zei:idd.
Dit forumonderdeel is met gemak het minst vriendelijke van allemaal![]()

Pixations zei:Efficiënt wel... maar niet erg aangenaam voor nieuwelingen![]()

jojonathan zei:iedereen is hier precies zo anti-paint?![]()
D3C0Y zei:ma nee, paint is toch the ownage ?