DieselPower: Studenten (waar ik vaak bijhoor, ook al zit nog in secundair) gebruiken Myriad Pro (etc) omdat het veilig is om deze te gebruiken. Je moet moeite doen om er iets mis met te doen. Liever dat, dan dat er iemand Comic Sans (Papyrus, Arial, etc) gebruikt.
Avant Garde ziet er wel cool uit. Maar ik geloof niet dat ik het zwart op wit zou gebruiken.
En volledig gelijk Unlimited4s. Vind het net iets té gewoon. Ik weet niet echt hoe ik het moet zeggen, maar er is niet erg met "gespeeld. Ziet er net iets te veel "berekend" uit, waardoor het een beetje "flauw" word.
De Helvetica a blijft inderdaad natuurlijk een lekker beesje.
EDIT: Had voor een paar opdrachten
Diavlo gebruikt. Vind ik persoonlijk een echt knap free font.