J3rry
Legacy Member
k gebruik FF onder windows & osx
en al mijn vrienden/familie gebruiken ook FF
overlaatst moest ik pc in orde gaan zetten van een collega, die draaide standaard IE
dus die dan ook overgeschakeld naar FF, hij vond het een betere & snellere browser dan
IE
moest elke gebruiker af weten van firefox dan zou firefox direct aan 70% zitten
zolang ze windows koppelen met IE zal IE een kunstmatige grip hebben op de markt
en niks anders
en al mijn vrienden/familie gebruiken ook FF
overlaatst moest ik pc in orde gaan zetten van een collega, die draaide standaard IE
dus die dan ook overgeschakeld naar FF, hij vond het een betere & snellere browser dan
IE
moest elke gebruiker af weten van firefox dan zou firefox direct aan 70% zitten
zolang ze windows koppelen met IE zal IE een kunstmatige grip hebben op de markt
en niks anders

.