WHiSPy
Legacy Member
Yngwie zei:maar nog altijd geen support voor Linux (en osx?) dus laten ze nog een pak potentiële gebruikers in de kou staan.
Chrome voor OS X zal er in de komende weken wel van komen: groot deel van de google werknemers zweert bij mac.

. Op de blog stond dat ze onlangs alvast de UI op Os X draaiend hebben gekregen, zonder dat die crasht. Nu al de rest nog
.
Maar op Apple, GAD en nu hier ook al zo gewoon in random threads dingen posten die eigenlijk totaal tot niks bijdragen en er dan voor uitgekafferd worden is toch ook maar niets (check posthistory). Dus 't is gewoon friendly advice.