dresse
Legacy Member
we zullen eerst voten en dan moet de "winnaar" maar beslissen.
Desnoods wil ik wel tussenpersoon zijn als mensen hier makkelijker een moderator vertrouwen. Jullie storten op voorhand aan mij, ik doe de bestelling, en als er winst is (liefst zo laag mogelijk houden uiteraard, maar de winnaar mag toch een beetje beloond worden) dan stort ik die door naar de "winnaar".
Desnoods wil ik wel tussenpersoon zijn als mensen hier makkelijker een moderator vertrouwen. Jullie storten op voorhand aan mij, ik doe de bestelling, en als er winst is (liefst zo laag mogelijk houden uiteraard, maar de winnaar mag toch een beetje beloond worden) dan stort ik die door naar de "winnaar".


ad: