Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D3C0Y

Legacy Member
GAD3_small.jpg


al iets contenter van deze, maar tis toch nog ni da :x

Dakantochnie

Legacy Member
Ik ken dat figuurtje van ergens...

Edit: Wallyyyyyyyyyyyy, 't is Wally!!!!!
Jeugdherinneringen. :hug:

Mijn nieuwe favoriet. :woohoo:

V!$u4L

Legacy Member
dresse zei:
Ik heb al de ontwerpjes al naampjes gegeven zodat deze nacht om 0u het stemmen kan beginnen.
Zeg nu nog eens dat moderators niks doen!!
A-okay. Zijn er regels ivm het stemmen, beste mod? :)

DeBuGGeR

Legacy Member
voting thread, zeer goed idee, en zeer goed gewerkt van Dresse, mijn complimenten :)
Dus de voting start om 6u vanavond?

Qua regels toch minstens dat het ni toegelaten is om op jezelf te voten? Ik zou sowieso ni op mezelf voten maar ik zie sommige da nog doen :unsure:

dresse

Legacy Member
Qua regels... Waarom zou er niet op uw eigen ontwerp mogen gestemd worden? Op zich als iedereen op zijn eigen ontwerp stemt maakt da ni veel uit eh... Ma we zullen het TOF houden en zeggen dat er niet gestemd mag worden op eigen designs.

Ge krijgt 3 stemmen.
1ste voorkeurstem is goed voor 3 punten, 2de voor 2 en 1ste voor 1 punt..
Het design met de meeste punten wint...

Liefst wel stemmen met het gedacht van "daar wil ik geld voor geven en ga ik ook dragen". Op emma stemmen omdat ze een mooie kont heeft gaat haar niet echt helpen, want als ze dan uiteindelijk wint en niemand haar tshirt wil kopen staan we ook niet echt verder...

D3C0Y

Legacy Member
dresse zei:
Liefst wel stemmen met het gedacht van "daar wil ik geld voor geven en ga ik ook dragen". Op emma stemmen omdat ze een mooie kont heeft gaat haar niet echt helpen, want als ze dan uiteindelijk wint en niemand haar tshirt wil kopen staan we ook niet echt verder...

toch nog is quoten dat iedereen dat zeker zal lezen :p

dresse

Legacy Member
decoy: geweldig concept, maar iets te uitgewerkt vindk. Had simpeler beter geweest, gewoon karton melk met wally erop zonder tekst...

D3C0Y

Legacy Member
awel ja, kheb nog zitten twijfelen om dat te doen :p
ma kijk, u vraagt wij draaien :

GAD3_notext_small.jpg

dresse

Legacy Member
maak u busje melk nu wa schattiger en kleiner en tzit volledig snor :)

en idd, voting begint toch pas om 00:00 ?
We moeten emma toch nog een kans geven om nog iets te maken...

SweetEmmaRose

Legacy Member
dresse zei:
Qua regels... Waarom zou er niet op uw eigen ontwerp mogen gestemd worden? Op zich als iedereen op zijn eigen ontwerp stemt maakt da ni veel uit eh... Ma we zullen het TOF houden en zeggen dat er niet gestemd mag worden op eigen designs.

Ge krijgt 3 stemmen.
1ste voorkeurstem is goed voor 3 punten, 2de voor 2 en 1ste voor 1 punt..
Het design met de meeste punten wint...

Liefst wel stemmen met het gedacht van "daar wil ik geld voor geven en ga ik ook dragen". Op emma stemmen omdat ze een mooie kont heeft gaat haar niet echt helpen, want als ze dan uiteindelijk wint en niemand haar tshirt wil kopen staan we ook niet echt verder...
Stoeme!
D3C0Y zei:
toch nog is quoten dat iedereen dat zeker zal lezen :p
Slijmbal!
dresse zei:
maak u busje melk nu wa schattiger en kleiner en tzit volledig snor :)

en idd, voting begint toch pas om 00:00 ?
We moeten emma toch nog een kans geven om nog iets te maken...
Ik doe nimeer mee :tongue:
DeBuGGeR zei:
ok, gewoon duidelijk maken, en de voting eindigt om?
00:00 :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan