Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
A-okay. Zijn er regels ivm het stemmen, beste mod?dresse zei:Ik heb al de ontwerpjes al naampjes gegeven zodat deze nacht om 0u het stemmen kan beginnen.
Zeg nu nog eens dat moderators niks doen!!

dresse zei:Liefst wel stemmen met het gedacht van "daar wil ik geld voor geven en ga ik ook dragen". Op emma stemmen omdat ze een mooie kont heeft gaat haar niet echt helpen, want als ze dan uiteindelijk wint en niemand haar tshirt wil kopen staan we ook niet echt verder...

00:00 I reckon.DeBuGGeR zei:Dus de voting start om 6u vanavond?
V!$u4L zei:Heldere regels, Dries. Ace.
Wally is leuk!

Stoeme!dresse zei:Qua regels... Waarom zou er niet op uw eigen ontwerp mogen gestemd worden? Op zich als iedereen op zijn eigen ontwerp stemt maakt da ni veel uit eh... Ma we zullen het TOF houden en zeggen dat er niet gestemd mag worden op eigen designs.
Ge krijgt 3 stemmen.
1ste voorkeurstem is goed voor 3 punten, 2de voor 2 en 1ste voor 1 punt..
Het design met de meeste punten wint...
Liefst wel stemmen met het gedacht van "daar wil ik geld voor geven en ga ik ook dragen". Op emma stemmen omdat ze een mooie kont heeft gaat haar niet echt helpen, want als ze dan uiteindelijk wint en niemand haar tshirt wil kopen staan we ook niet echt verder...
Slijmbal!D3C0Y zei:toch nog is quoten dat iedereen dat zeker zal lezen![]()
Ik doe nimeer meedresse zei:maak u busje melk nu wa schattiger en kleiner en tzit volledig snor
en idd, voting begint toch pas om 00:00 ?
We moeten emma toch nog een kans geven om nog iets te maken...

00:00DeBuGGeR zei:ok, gewoon duidelijk maken, en de voting eindigt om?

SweetEmmaRose zei:Slijmbal!
ad:SweetEmmaRose zei:00:00![]()
DeBuGGeR zei:begin en einde is toch iets anders dacht ik zo?
