Archief - DISCUSSION: Graphics-Art-Design T-Shirt !

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DieselPower

Legacy Member
Ik hoop dat er een paar members die hier meer actief zijn voor 3D/fotos toch nog iets indienen of toch tenminste mee in deze thread doen :p

syndrom

Legacy Member
miss doe ik nog iets, ma ik betwijfel het infeite. da ding daar met de 'frankensteinhamsters' (lol btw) is nie denderend. en nu ben ik bang van emma.

SweetEmmaRose

Legacy Member
reavX zei:
miss doe ik nog iets, ma ik betwijfel het infeite. da ding daar met de 'frankensteinhamsters' (lol btw) is nie denderend. en nu ben ik bang van emma.

Awwww :hug: Maakt nog maar iets om het goe te make van dien fotoquote :D

Dakantochnie

Legacy Member
reavX zei:
miss doe ik nog iets, ma ik betwijfel het infeite. da ding daar met de 'frankensteinhamsters' (lol btw) is nie denderend.
Voor ge u beledigd voelt: ik meende dat niet hoor, ik ben enkel maar onder invloed Knorr tomatensoep met balletjes (the one and only).

reavX zei:
en nu ben ik bang van emma.
Het is moedig van je dat je er voor durft uitkomen. Sterkte.

DieselPower

Legacy Member
reavX zei:
miss doe ik nog iets, ma ik betwijfel het infeite. da ding daar met de 'frankensteinhamsters' (lol btw) is nie denderend. en nu ben ik bang van emma.
Het heeft potentieel, laat u niet demotiveren! Maak het beter :)

edit: op uw dA staat beter werk

D3C0Y

Legacy Member
damn naar een roze scherm kijken is net gezond voor mijn ogen :oink: (nog vlug een nieuw ideetje aant uitwerken)

D3C0Y

Legacy Member
yet again in mijn hoofd had ik een betere voorstelling dan wat ik er van gemaakt heb :sop:

GAD2_small.jpg

GenesisX

Legacy Member
'k Heb de thread doorgelezen, maar ik geraak er niet aan uit. Hoe zit het nu en wat mag er nu nog gedaan worden?

DieselPower

Legacy Member
Ge hebt nog een kleine 22 uur om iets te maken, ge levert best vectorieel aan of op de juiste afmeetingen aan 300dpi, het is de bedoeling dat het gezeefdrukt wordt dus beperk uw kleuren. Het 9lives logo hoeft er niet op te staan en er moet ook geen link zijn met GAD. We willen gewoon een tshirt dat pleasing for the eye is.

Ik kan moeilijk geloven dat ge deze thread nu pas opmerkt? :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ja nu dak de rules nog is lees denk ik dak da zelfs ni kan :D

GenesisX

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Ik kan moeilijk geloven dat ge deze thread nu pas opmerkt? :p
Eigenlijk al van het begin, maar omdat ik maar half kan ontwerpen heb ik er niet verder naar gekeken :p. En nu is het toch te laat om illustrator wat beter te leren kennen.

AnewSpider

Legacy Member
Mja aangezien Diesel zei om mee te doen heb ik nog eens illustrator opgestart, twas eens nodig.. Nuja 'tis vlug vlug gedaan om gwn meegedaan te hebben:p..

monkeyballs.jpg

DieselPower

Legacy Member
GenesisX zei:
Eigenlijk al van het begin, maar omdat ik maar half kan ontwerpen heb ik er niet verder naar gekeken :p. En nu is het toch te laat om illustrator wat beter te leren kennen.
Photoshop dan eh :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
AnewSpider zei:
Mja aangezien Diesel zei om mee te doen heb ik nog eens illustrator opgestart, twas eens nodig.. Nuja 'tis vlug vlug gedaan om gwn meegedaan te hebben:p..
literally lol
hahahahahhahahahha die monkeyballs toch
tomhuveners zei:

Urrrrrrr im gonna say no.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan