Archief - DISCUSSION: Foto Battle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mightyflup

Legacy Member
Een tijdje geleden kon men op het forum foto battles doen, deze zijn spijtig genoeg verdwenen :cry:.
Bij deze zou ik dus graag nieuwe foto battles opstarten.
De rules zou ik nemen zoals voorheen nml: foto's moeten gemaakt worden binnen de opegeven tijd, width max 800 px (zoals de regels het voorschrijven)
nu hoop ik dat er nog mensen zijn die willen meedoen, daarom ook deze discussion en met enkele vragen:

de tijd van een battle? (mijn voorstel 1 week)
extra rules en opmerkingen?
hoe kiezen we welke battle het wordt? (portret, landschap, zw-w,...) vb: winner van vorige battle kiest?
en last but not least: 1ste battle? geef maar voorstellen en hetgene dat het meeste voorkomt = eerste battle?
mijn voorstel voor eerste battle: Long exposure

nu ist aan jullie, shoot!

DieselPower

Legacy Member
Mja de vorige winnaar een nieuwe battle laten opzetten werkt blijkbaar niet... :)

mightyflup

Legacy Member
dus niet de winnaar... ander systeem dan, allemaal eens samen zoveel mogelijk opdrachten uitzoeken in volgorde zetten en die aflopen ofzo dan? heeft iedereen ooit wel eens zijn opdracht en ister geen discussie mogelijk?

Joeri

Legacy Member
Komt er nu eigenlijk nog een nieuwe battle?
Examenperiode is voor mij begonnen dus ik verveel me te pletter... Zo'n battle kan dus wel een leuke afleiding zijn.

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
battery charged
lens cleaned
memory card empty

in other words i'm ready

Mr. Humphries

Legacy Member
en hoe gaat zo'n battle dan in zijn werk? lijkt mij anders wel leuk :)

Xo0

Legacy Member
Het moet mightyflup niet zijn hé mensen, wie zich geroepen voelt ... :)

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik doe deze keer ook eens mee, lijkt mij leuk :). Idee: motion?

Garmir

Legacy Member
Hmm misschien dat ik het deze keer ook waag :) We zien wel, want er zijn examens nu :sop:

Floyd

Legacy Member
Wat zou iedereen denken van een fotobattle met foto's à la Mr.Pee? (Er zijn waarschijnlijk zeventien beter passende termen, maar zo weet iedereen waar ik het over heb)
De winnaar is dan misschien wel op voorhand bekend maar ik zou wel is willen zien wat andere fotografen ervan maken. Misschien staat er wel een nieuw talent op en is die winnaar nog helemaal niet zo zeker!

SweetEmmaRose

Legacy Member
Idd, mss is iets proberen in den trend van iemand zijn photofolio, mr pee is idd vrij specifiek.
En mensen hun meningen zijn vrij verspreid. kdenk da nog een leuke challenge zou zijn.

Joeri

Legacy Member
I'll pass for that one. Vond het bij de vorige opdracht al jammer dat de opdracht zo technisch beperkt was, de deelnemende foto's waren zowat exact wat ik verwachtte dat er ging verschijnen.
Zou opdrachten waar iedereen in z'n eigen genre iets van kan maken wel tof vinden. Een ruimer begrip waar je meerdere kanten op kan gaan, en dan zien hoe iedereen het invult.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan