Archief - VOTE: Fotowedstrijd - 1 - Long exposure

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mightyflup

Legacy Member
Dit zijn de verschillende inzendingen, Voting zal 5 dagen (21-05) duren waarna ik de stemmen zal tellen.

1. wouter_dc
wouter_dc.jpg


2. mightyflup
mightyflup.jpg


3. ThE_RuThLeSs
ThE_RuThLeSs.jpg


4. SyRuS.be
SyRuS.be.jpg


5. SweetEmmaRose
SweetEmmaRose.jpg


6. -=BYE=-RiptoR
-=BYE=-RiptoR.jpg


Ik stel voor om de beste 3 in volgorde in de replies te zetten en na de 5 dagen volgt de puntentelling, GL all!
(nieuw onderwerp... discussie?)

mightyflup

Legacy Member
mijn 3 stemmen:
1: wouter_dc
2: SweetEmmaRose
3: SyRuS.be

Xo0

Legacy Member
1. SweetEmmaRose (Omwille van het geslaagd kleuren spektakel en originaliteit)
2. mightyflup (Omwille van de sfeer & compositie)
3. ThE_RuThLeSs (Weer sfeer + kleuren)

DieselPower

Legacy Member
1: The Ruthless (letters! Is da in Leuven in het Stuk toevallig?)
2: SweetEmmaRose (kleurtjes!)
3: Mightyflup (kleurtjes & gevoel!)

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
DieselPower™ zei:
1: The Ruthless (letters! Is da in Leuven in het Stuk toevallig?)
2: SweetEmmaRose (kleurtjes!)
3: Mightyflup (kleurtjes & gevoel!)

Neen is herentals een kunstgalerij ofzoiets op de markt

wouter_dc

Legacy Member
1: Mightyflup > :love:
2: SweetEmmaRose > Pwetty Kolours! :love: (jammer dat ie links is afgesneden :()
3: SyRuS.be

Floyd

Legacy Member
1. SyRuS.be - zeer interessante foto; zoiets verwacht ik van een long exposure-foto: een beeld dat je met een gewone foto niet zou kunnen bereiken.

2. SweetEmmaRose - nice, goed idee, mooi scherp, mooie kleuren! De kadrering kon wel een stukje beter volgens mij: bovenaan stukje eraf, langs de zijkanten de volledige beweging in beeld. Hier van 't zelfde, de long exposure geeft echt een serieuze meerwaarde. De opdracht perfect ingevuld dus!

3. Mightyflup - Bij deze foto geeft de long exposure niet echt veel extras denk ik, maar bij die van the_ruthless (ik twijfelde tussen jouw foto en die van hem) ook niet. Voor een keer vind ik je stijl zeer passend, zeker niet te dramatisch, mooie kleuren, rustig beeld. De compositie vind ik eigenlijk wel goed, ondanks dat het zwaartepunt misschien overdreven sterk rond het licht daar links hangt.

chosen1

Legacy Member
1. wouter_dc prachtig gewoon
2. Mightyflup
3. SweetEmmaRose

MaVaCa

Legacy Member
1. wouter_dc

De foto die er voor mij persoonlijk uitspringt is deze van wouter_dc, de andere boeien mij minder en het is voor mij dan ook moeilijk om een 2de en 3de plaats te geven, maar het zijn uiteindelijk SweetEmmaRose en mightyflup geworden:

2. SweetEmmaRose
3. mightyflup

Blanco

Legacy Member
1. Wouter_dc - Zeer interessante foto. Die vent in zijn kot is relatief stil blijven zitten als je't mij vraagt :)

2. SweetEmmaRose - Origineel gevonden en heel sterke kleuren. Misschien had hij nog beter geweest vanuit een spectaculairder standpunt. Maar je zal wel niet de toestemming krijgen om je camera achter die dranghekken te zetten.

3. ThE_RuThLeSs - Ik had hem al eens gezien en ik vond hem toen ook leuk, nu dus ook.

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
1. Wouter -->Just love it :)
2. mightyflup --> ziet er goed uit mooie overgang van kleuren
3. SweetEmmaRose --> ik had wel eens willen zien hoe het eruit zag met een paar seconden minder

dresse

Legacy Member
dacht eerst dat die van wouter een tent was... ma da is dus zo een kermis rad zo... wel cool!

DieselPower

Legacy Member
Bummer -=BYE=-RiptoR, maar kvind em precies ni scherp genoeg :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan