Archief - VOTE: Fotowedstrijd - 1 - Long exposure

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

V!$u4L

Legacy Member
1: mightyflup
Hands down. (Ondanks het kader)

2: wouter_dc
Knap, zo had ik nog niet bekeken om te fotograferen. :niceone:

3: SweetEmmaRose
You just found my sweet spot... My Blueberry Nights al gezien?

SweetEmmaRose

Legacy Member
V!$u4L zei:
1: mightyflup
Hands down. (Ondanks het kader)

2: wouter_dc
Knap, zo had ik nog niet bekeken om te fotograferen. :niceone:

3: SweetEmmaRose
You just found my sweet spot... My Blueberry Nights al gezien?

Nee, maar het staat nu bovenaan mijn lijst :p


1: wouter_dc
2: mightyflup
3: -=BYE=-RiptoR

JackM

Legacy Member
1: Mightyflup
2: SweetEmmaRose
3: SyRuS.be

heb wel tijdje zitten twijfelen tussen syrus en wouter, sorry wouter :p

V!$u4L

Legacy Member
wouter_dc zei:
Er ook al geweest?
Nee, ben zwaar aan het rushen voor m'n eindwerk, dus daar gaat voorlopig al m'n creatieve kracht naartoe. :)

Volgende week is blok, week daarop examens en daarna de laatste sprint naar m'n allerlaatste jury op de 21ste. I will kick ass. *spreekt zichzelf moed in*
(dus als het kliekje hier nog iets wil doen voor juli, liefst na dat weekend.) ^^

De enige foto die ik had van de foor was op afstand in de hoogte en het is eigenlijk de moeite niet...

ozl

Legacy Member
1. wouter_dc
2. mightyflup
3. SweetEmmaRose

die van wouter vind ik echt knap gedaan, kdacht ook eerst dat het een tent was eigenlijk :p

ozl

Legacy Member
Zo een circustent die op de top in een cirkel samenkomt, die ronde top van een circustent leek hier zo die cirkel bovenaan, gevormd door het licht. Het hangt er vanaf hoe ge het bekijkt.

wouter_dc

Legacy Member
Als ge de onderste helft eraf denkt, kunt ge het zien als dak van een tent (langs de binnenkant) Midden van het rad is dan de nok.

Zag het er eerst ook niet in, maar met een beetje verbeelding wel (al zou de tent dan enorm misvormd zijn :p)

Daarstraks was de tussenstand 24 -24 - 24 (Ik - Emma - Mighty) :love: Maar nu zijn er al wel weer stuk of 5-8 replies bijgekomen :D


edit: too fucking slow :cry:

ozl

Legacy Member
Ja, ge moogt ni kijken naar de onderkant van de foto. Dan lijkt het of ge aan de binnekant van zo'n tent staat. Maar hangt ervan af hoe ge naar de foto kijkt, ofwel ziede het rad als iets plat ofwel ziede er een dimensie in. (bij mij toch :p)

Das altijd goed als er een beetje discussie omtrent een foto is :D

SweetEmmaRose

Legacy Member
Aaaaaaaaaaaaaah vanbinnen uit ja!, dan kan ik het een beetje begrijpen. Ik dacht dat de buitenkant bedoeld werd lol, dat die punt/cirkel te tip vd tent was en dus vanboven af bekeken ofzo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan