Archief - DISCUSSION: Foto Battle

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Floyd

Legacy Member
Ja een kleur of zo. Maar dat hebben we al is gedaan. Of een vorm? Een cirkel?

DieselPower

Legacy Member
MightyFlup dacht meer rond het thema keuken/eten te werken dacht ik. En fuck nee @ mr. Pee voorstel.

KenSpectre

Legacy Member
Dat hier nog niemand is op gekomen *kijkt naar diesel en wouter enzo :p *

Artistiek naakt

Dan doe ik ook wel mee met men simpel fototoestelleke :p

V!$u4L

Legacy Member
Waar ga je een welwillend model vinden? Want dan kom ik ook af.

Eten fotograferen is verdraaid moeilijk, zou wel eens een toffe uitdaging kunnen zijn.

Joeri

Legacy Member
V!$u4L zei:
Waar ga je een welwillend model vinden? Want dan kom ik ook af.

Eten fotograferen is verdraaid moeilijk, zou wel eens een toffe uitdaging kunnen zijn.

Archieffoto's mogen niet he? heb nog een leuk reeksje liggen van de combinatie van deze 2 genres:D

TiB0

Legacy Member
Vervoer! Stadsleven! Architectuur! Techniek! Jeugdcultuur! Vervuiling! ...!




De thema's architectuur of vervuiling lijken me (persoonlijk) wel leuk :)

Mr.Pee

Legacy Member
hehe dieselpower :D Grappig hoe ge helemaal nie openstaat voor iets wat je niet gewoon bent/mooi vind. Nuja, niet mijn probleem.

werken rond een kleur is ook ooit gebeurd, dat kan misschien ook interessant zijn. Of werken rond een gevoel! (zoals het ingangsexamen op 't kaska)

Floyd

Legacy Member
² Mr.Pee

(Hoewel ik mezelf hier meteen ga tegenspreken)

KenSpectre: kwestie van eens iets nieuw te zien qua foto's op dit forum of zo? :) Of juist omdat we er met z'n allen zo bedreven in zijn? Dat is nu is één onderwerp waar ik principieel niet aan zou meedoen.

ThE_RuThLeSs

Legacy Member
Wat dachten jullie van Breaking The Rulez ofzoiets

ik denk dan zelf aan
15 jarige met pint in zen pollen
afval naast een vuilbak
een sigaret in een restaurant

eigenlijk alles wat NIET mag he :p

DieselPower

Legacy Member
Mr.Pee zei:
hehe dieselpower :D Grappig hoe ge helemaal nie openstaat voor iets wat je niet gewoon bent/mooi vind. Nuja, niet mijn probleem.

werken rond een kleur is ook ooit gebeurd, dat kan misschien ook interessant zijn. Of werken rond een gevoel! (zoals het ingangsexamen op 't kaska)
Grappig hoe gij op basis van één uitspraak mij over een kam scheert. Toevallig vind ik uw foto's maar niets :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Grappig hoe gij op basis van één uitspraak mij over een kam scheert. Toevallig vind ik uw foto's maar niets :)

ge wilt het ni nadoen omda ge het ni mooi vindt en daarom zegt ge fuck nee ... voor iets open staan is da ni bepaald he

DieselPower

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
ge wilt het ni nadoen omda ge het ni mooi vindt en daarom zegt ge fuck nee ... voor iets open staan is da ni bepaald he
DieselPower™ zei:
Grappig hoe gij op basis van één uitspraak mij over een kam scheert. Toevallig vind ik uw foto's maar niets :)
zo :)

orez

Legacy Member
Voorstellen :

1. MONOCHROOM (Trekt een foto die intressant is om naar te kijken maar slechts uit 1 kleur staat en varianten van dat kleur (bv blauw, lichtblauw, donkerblauw, .... alle blauwtinten dus) --> Is nog niet zo eenvoudig ;)
2. PERSPECTIEF (Doe iets met perspectief !!!)
3. HERHALING / ITERATIE (Trek een foto waar je telkens hetzelfde element ziet weerkeren, bv. Zo ne paaltjes langs een kaai, waar schepen zich aanmeren in een haven)

Dit zijn zo 3 voorstellen, die totaal niet technisch beperkt zijn, en dat ge met eten kunt doen, met personen, of met urban, transport, ... whatever....

Have fun ..

Xo0

Legacy Member
Mr.Pee imiteren klinkt gewoon minder interessant, anderzijds wil ik het wel proberen om voorwaarde dat hij niet meedoet ;)

Die voorstellen van orez zijn ook wel interessant om te bekijken.. Werken rond kleur en gevoel kan ook iets worden.

Mr. Humphries

Legacy Member
Ik ben ook geen voorstander van het imiteren van Mr. Pee, gewoon uit smaak. WE kunnen misschien iets doen rond actuele thema's? Vervuiling, immigratie, hogevoedselprijzen, ... Benieuwd wat voor foto's daaruit kunnen komen.

Mr.Pee

Legacy Member
Maaaar, wie heeft er iets gezegd rond imiteren? Er zijn toch énorm veel verschillende manieren om te werken rond plaatsen, lijnen, vlakken en kleuren? Moet dat daarom exact hetzelfde zijn? Misschien is het net eens interessant om verder te kijken als wat je ziet bij iemand anders. Trouwens, rechtstreeks imiteren is zowiezo een no-no.

@ Dieselpower; ik bedoelde gewoon dat er best ook wel andere manier zijn om zoiets duidelijk te maken, bvb zoals Mr. Humphries het doet, of XoO. 'Fuck nee' klinkt nogal hard, zonder dat je er uitleg bij geeft. Door van die uitspraken heeft/had dit forum zo'n slechte reputatie bij buitenstaanders ;)

@ Orez; die met herhaling lijkt mij eigelijk héél interessant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan