killgore
Legacy Member
ik vind kladblok-ontwikkelaars over het algemeen vrij belachelijke mensen die eerder willen zeggen: kijk, ik ben een 1337 notepad-coder! (niet iedereen is zo, know). Ontwikkelen via geadvanceerde code-editors gaat veel vlotter (zeker bij debuggen).R-evolution™' zei:ik gebruik ook altijd dreamweaver . Gewoon omdat ik da handiger vind dan kladblok . Ik typ de codes allemaal zelf in dreamweaver , dus ik heb niet van die slordige dreamweaver codes . Ik zie daar geen kwaad in
*edit* ik gebruik het gedeelde window . Het scripting deel heel groot en layout venster klein zodat ik kan zien of ik ergens iets fout getypt heb . handiger dan telkens oplsaan en testen
Ge moet is in deftige bedrijven gaan vragen of ze daar via notepad werken
.
.