Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
ad: - niet genoeg overgezet bij ingebruikname van mijn nieuwe pc, als jij die nog moest hebben, mail ze dan nog maar eens door...np.WHiSPy zei:Ik zal er ook proberen te zijn. (als 'k het niet vergeet) Dus someone do please remind me.![]()
WHiSPy zei:Ik zit ook al 'n tijdje op 'n voorstel op dat vlak te broeden, dus ik ga 't tegen dan wel afwerken. Maar ik zie 't waarschijnlijk gewoon anders dan hetgeen jullie zien. Maar daar zal 'k 't later wel over hebben.
. Is zeker geen nederlandstalige knowledge base meer :/.Zou niet weten wat voor de hand liggende redenen zijn, maar voor mij liefst niet 21, 22 moet lukken normaal gezien. 23e gaat ook wel, mja, als herr djeez dan al nie kan.dJeez zei:Oh ja, de 23e kan ik eigenlijk niet om voor de hand liggende redenen, dus 22/11 om 20u zou wat mij betreft alvast passen. Ik start wel een nieuwe thread met wat extra uitleg als datum & uur vastliggen. In die thread komt dan achteraf de link naar de log & het verslag ook wel te staan.
apart kanaal en liefst invite only voor besprekingenNu, ofwel hijacken we ff #telenet.webdesign voor de brainstorm ofwel (misschien beter?) toch ff een tijdelijk #technation (of iets dergelijks) kanaal (ik kom vrij zelden op IRC - maar daarnet leek dat kanaal toch nog niet te bestaan op QuakeNet). Ik zal alvast de basisstructuur al eens trachten uit te tekenen op voorhand (link komt ook in die nieuwe thread te staan), dan kan er al wat referentiemateriaal gebruikt worden als voer ter discussie.
.Check my profilekillgore zei:Zou niet weten wat voor de hand liggende redenen zijn
.Xavez zei:Opmaak is opmaak, je hebt gelijk als je zegt dat bepaalde JS daar ook bijhoort.

Quilombo zei:misschien een beknopte uitleg per prefix zetten in dat dropdown menu waaruit je prefixes moet kiezen (zonder die dan weer te geven in de threadtitel ofc)?

ja, maar bij die andere tags was er al reeds in verscheidene replies sprake van PROG(rammeren), en de discussie dat deze dingen anders zijn dan OPMAAK. Ik stelde gewoon CODE voor (alles is code, weet ik ook wel), maar het leek me logischer omdat het volledige woord er dan stond, als het 4 letters moeten zijnXavez zei:Dan zijn de huidige tags toch "korter"? Om even op je vorige argument terug te slaan![]()

Even een voorbeeldje van het principe dat ik bedoel:Misschien een "how to google" gids schrijven in de sticky?.


). Daar staat op dit moment maar één argument tegenover en dat is dat van de beknoptheid van de prefixes
. Voor mij is de keuze dan ook duidelijk (want zoals je zelf ook al opmerkte in dat andere topic: de huidige prefixen zaaien verwarring
.)
.Quilombo zei:als jullie het er al niet eens over kunnen geraken gaan de noobs zeker niet weten welke prefix ze juist moeten kiezen. der moet iets veranderen met die prefixes, maar wat... sja
is dat nie mogelijk ??
Xavez zei:@Djeez: CSD is not an excuse![]()
Ik zei : check my profile, niet check my sig...