orez
Legacy Member
Mijn liefste webdesigncommunityaanhangertjes...
In deze topic zou ik jullie graag eens laten discussiëren over dit forumonderdeel, een kwestie van eens wa naar jullie te luisteren... zijn er dingen die hier beter kunnen? dingen die je hier mist op het forum, aanpassingen die dienen te gebeuren, of leuke ideeën dat je zegt van, ja hey! dit zou er toch moeten zijn om het hier voor mij leuker te maken. Ook de sticky's mogen ter sprake komen .. (zijn deze nog nuttig, zie je ze liever anders opgebouwd, ... eventueel opmerkingen/suggesties over prefixes/rules, ...)
Let wel, dit gaat hem hier enkel over Webdesign & Webdevelopment onderdeel, voor site-check dienen er geen opmerkingen / suggesties te gebeuren in deze topic. Dit komt mss later aan bod als dit vlot verloopt.
Jullie mogen alles zeggen, de leukste en zotste dingen, ik hou jullie niet tegen, maar hou het wel beschaafd, dit wil zeggen, breek elkaars ideeën niet af, uit geen negatieve kritiek op elkaar (opbouwende kritiek op iemand zijn commentaar mag altijd, ter verbetering van het idee) en lok zeker geen flame uit!
Voor de rest... laat jullie gaan...
In deze topic zou ik jullie graag eens laten discussiëren over dit forumonderdeel, een kwestie van eens wa naar jullie te luisteren... zijn er dingen die hier beter kunnen? dingen die je hier mist op het forum, aanpassingen die dienen te gebeuren, of leuke ideeën dat je zegt van, ja hey! dit zou er toch moeten zijn om het hier voor mij leuker te maken. Ook de sticky's mogen ter sprake komen .. (zijn deze nog nuttig, zie je ze liever anders opgebouwd, ... eventueel opmerkingen/suggesties over prefixes/rules, ...)
Let wel, dit gaat hem hier enkel over Webdesign & Webdevelopment onderdeel, voor site-check dienen er geen opmerkingen / suggesties te gebeuren in deze topic. Dit komt mss later aan bod als dit vlot verloopt.
Jullie mogen alles zeggen, de leukste en zotste dingen, ik hou jullie niet tegen, maar hou het wel beschaafd, dit wil zeggen, breek elkaars ideeën niet af, uit geen negatieve kritiek op elkaar (opbouwende kritiek op iemand zijn commentaar mag altijd, ter verbetering van het idee) en lok zeker geen flame uit!
Voor de rest... laat jullie gaan...
.
.