Anoniem0
Legacy Member
kleine update weer.
het heup gewricht afgewerkt. ben wel niet gelukkig met de 'borstplaat' maar die is zo niet echt zichtbaar normaal gezien.
nu alles een deftige naam geven. want het is tube and plane and box van 01 tot 30. zodat het gemakkelijker te animeren is.
@robken. ik ga je vanavond toevoegen op msn. tis wel een 3dsmax model. kweeniet of ge met die software werkt voor te riggen ma ik ga je hulp echt wel nodig hebben denk ik.
Ook heb ik het gevoel dat het model al kweenie hoe zwaar is voor mijn pc.
specs 4400x2 7800 gt en 1024 xll corsair ram.
uit mijn prille ervaringen leer ik dat als je bones etc gaat aan toevoegen dat het nog eens zo zwaar wordt.
groeten.
ps vantweekend geen bier ende alcohool voor mij maar tekene tekene tekene.
het heup gewricht afgewerkt. ben wel niet gelukkig met de 'borstplaat' maar die is zo niet echt zichtbaar normaal gezien.
nu alles een deftige naam geven. want het is tube and plane and box van 01 tot 30. zodat het gemakkelijker te animeren is.
@robken. ik ga je vanavond toevoegen op msn. tis wel een 3dsmax model. kweeniet of ge met die software werkt voor te riggen ma ik ga je hulp echt wel nodig hebben denk ik.
Ook heb ik het gevoel dat het model al kweenie hoe zwaar is voor mijn pc.
specs 4400x2 7800 gt en 1024 xll corsair ram.
uit mijn prille ervaringen leer ik dat als je bones etc gaat aan toevoegen dat het nog eens zo zwaar wordt.
groeten.
ps vantweekend geen bier ende alcohool voor mij maar tekene tekene tekene.

