Anoniem0
Legacy Member
ik zit met nen 'writers block' in 3dsmax.
http://www.3dmagic.Be
crits and comments mostly appreciated.
groeten allah
http://www.3dmagic.Be
crits and comments mostly appreciated.
groeten allah

ad: 


tis te hopen dak vantweekend wa kan aan verder werken. ma tis otosalon ook en ik zal nog eens naar men werk moeten komen voor te plotten.
