Archief - CHECK: WIP frog

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem0

Legacy Member
evil frog. ma kga vanavond eens proberen van een skydome te maken en daar die bitmap op kleven. eens zien in wat dat zal resulteren :)

Anoniem0

Legacy Member
kleine update.

de armen volledig herwerkt buiten de vingertopjes.

ik was niet gelukkig met het originele resultaat. en qua bewegingsvrijheid zat ik ook wat in de knoei.

frog30.jpg

frog31.jpg



groenten.

allah

Piru

Legacy Member
doet me wat aan die clip van Björk van Chris Cunningham denken... "All is full of love" gelovek!

Robken

Legacy Member
das er eentje da'k nog wel eens zou willen riggen en animeren in m'n vrije tijd

Anoniem0

Legacy Member
die reclame van chiquita banana daar heb ik me op gebaseerd. met die groen kikkerkens (roodoogmaki noemt da)

moestek ooit riggen en animere zou ik zeker het ook zo doen. schichtig en snel.

thx for the comments guys:love:

edit heb eens gegoogeld naar die clip van bjork en ge hebt gelijk.
ma ik wist da niet lol
voor wie geintresseerd is
http://unit.bjork.com/specials/gh/SUB-01/

TiB0

Legacy Member
die heb ik ook op men computer staan en is idd prachtig... maar Rubbber Johnny is nog steeds Cunningham's beste werk vind ik :D


beetje offtopic btw :help:

Anoniem0

Legacy Member
wel zeer minieme update.
frog32.jpg

zit wa in de misere met de achterpoten.
zo een scharnier moeten hebben dat meer dan 300 graden kan draaien in XY vlak
en dan nog een graad of 90 in ZY vlak.

iemand gedachten ende tips voor mij.

Ironpole

Legacy Member
Een kogelgewricht?

En btw, uwe kikker blinkt nog aan de armen...

Anoniem0

Legacy Member
jup tis nen carpaint dat eropstaat. wacht ze tot ik een HDRI imageken ga gebruiken. (wss vind ik het dan zo schoon niet meer en verander ik het wel :)

GhostFire

Legacy Member
ik zou zijn rug splitsen op net dezelfde manier als zijn hoofd...
ma das ma gewoon een gedachtje ze, wie weet dat als ge het doet, het veel minder chique is... mooi werk trouwens

dresse

Legacy Member
knap model. kzou zijn rug precies ni splitsen, da gaat teveel gesplits zijn :p

Anoniem0

Legacy Member
ik volg u dresse. teveel gesplitst zou het model niet ten goede komen.

hopelijk kan ik vandaag hem afwerken.
heb me ziek gezet op het werk.
de griep :(
frog39.jpg

frog42.jpg


edit: gedaan voor vandaag.
nog hier een daar wat opvullen (vooral het lichaam en de zijkanten ervan.
en dan de omgeving modelleren).

thx for reply's all.:niceone:

Anoniem0

Legacy Member
concept is een mechanische boom met veel kabels en draden naar de grond als een soort computerachig server.. informatieknooppunt of zo.

maar de schaal is op deze foto veel te groot.

well thats all folks. voor vanavond. :)
frog45.jpg

GhostFire

Legacy Member
hebt ge daar ne wire van misschien ? zou ik is graag zien.
kvraag me wa af rond de opbouw van die surfaces...

LunchBox

Legacy Member
Dat begint aardig te lukken he, good progress. Heb alleen wat vragen bij enkele draaiingspunten, maar dat zal wel duidelijk(er) worden als het "beestje" beweegt waarschijnlijk. Verder ben je (denk ik althans) op slechts één punt afgeweken van symmetry en dat is op zijn snuit onder z'n rechteroog, heb je daar verder bijzondere plannen mee?

En dan nog een persoonlijke iets, de opening van zijn snuit vertikaal doormidden zou ik hebben opgevuld met zo'n soort dikke rubber, ipv enkel die soort "ladder-tredes" waardoor je'r recht kan inzien, want het is daar eigenlijk leeg.

Anoniem0

Legacy Member
@ghostfire. tzijn gewoon planes gemodeld met hier en daar nen chamfer. en dan meshsmooth.
zal vanavond wire posten ma ik weet niet hoe ik da doe. zal wss print screen worden.

@lunchbox. is momenteel al opgevuld. ma wel gewoon nen box beetje gemanipuleerd naar de vorm en der achter gestoken. niet echt iets fancy.

snede aan rechteroog was gewoon voor een assymmetrisch effect te bekomen. verder geen planne voor.

blaZe

Legacy Member
vind het alvast een prachtig model !

persoonlijk zie ik ook nog graag een idem volume bij de achterpoten zoals je bij de voorpoten had gedaan.

maar dit in motion zien zou zeker een x-tra wow factor toevoegen.

Anoniem0

Legacy Member
maar ozo moeilijk. ik heb robken al aangesproken ivm met het animere.

al mijn gewrichten (buiten die in het lichaam) zijn bolgewrichten dus qua bewegingsvrijheid zit het wel snor. maar ik ben niet echt een animeer'krak'
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan