Dat begint aardig te lukken he, good progress. Heb alleen wat vragen bij enkele draaiingspunten, maar dat zal wel duidelijk(er) worden als het "beestje" beweegt waarschijnlijk. Verder ben je (denk ik althans) op slechts één punt afgeweken van symmetry en dat is op zijn snuit onder z'n rechteroog, heb je daar verder bijzondere plannen mee?
En dan nog een persoonlijke iets, de opening van zijn snuit vertikaal doormidden zou ik hebben opgevuld met zo'n soort dikke rubber, ipv enkel die soort "ladder-tredes" waardoor je'r recht kan inzien, want het is daar eigenlijk leeg.