Archief - CHECK: Cartoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeBuGGeR

Legacy Member
dat is een dinosaurus :p, als ik klein was dan noemde ik die beesten langnekken,

trias2.bmp

Spectre

Legacy Member
met die van die grote smurf had ik toch wel een luide lach ^^
vond ik al veel beter omdat het niet zo'n mop is die rechtstreeks uit de jommekeskrant komt ;)

Matti

Legacy Member
hilarisch!! Misschien dat we zo'n cartoons af en toe ook eens onder de aandacht brengen op de homepage? wat denken jullie?

protnie

Legacy Member
Matti zei:
hilarisch!! Misschien dat we zo'n cartoons af en toe ook eens onder de aandacht brengen op de homepage? wat denken jullie?
Goed idee :D
Misschien ipv screen of the day op sommige dagen :p

Matti

Legacy Member
protnie zei:
Goed idee :D
Misschien ipv screen of the day op sommige dagen :p

als er genoeg animo is wil ik het overwegen om onder de button "community" of "cool" een submenu te plaatsen "cartoon o/t day" of "cartoon o/t month"... Lijkt me écht wel fun om zulke zaken onder de aandacht te brengen van "niet-forumbezoekers"...
Mss eens een poll doen? :)

Goe bezig alleszins!!

protnie

Legacy Member
Denk dat je dan best Cartoon o/t week of month neemt, iedere dag zal te moeilijk worden denk ik.

Doe die poll maar, mijn stem heb je!

Ironpole

Legacy Member
Die met "Jan's eerste dag op het werk" en Pooh Beer zijn ownage. :D
Uw tekenstijl is in iedergeval geweldig, de mopjes zijn niet altijd super. :)

DeBuGGeR

Legacy Member
zo zie je maar iedereen heeft een andere favoriet, bedankt trouwens :)

tettedpu8.png

Anoniem0

Legacy Member
sorry ik vind ze goe.
ook den langnek.
ge moet toch niet altijd u een breuk lachen.
soms is een smile op u gezicht ook al goe :p

Snowpanther

Legacy Member
de eerste waren brilliant (sigaret, smurf, poooh), en de laatste 2 waren ook weer goed. De rest was zozo tot niet grappig zoals: de nekpijn, 13jarig wijf.

Als je een paar keer ERG grappig kunt zijn is het normaal dat er af en toe eentje de mist ingaat :D
Ipv ze 1voor1 te posten is het mss weer beter als je er een paar post ineens, dan kraait er niemand over dat er een mindere tussen zat!

DeBuGGeR

Legacy Member
Snowpanther zei:
de eerste waren brilliant (sigaret, smurf, poooh), en de laatste 2 waren ook weer goed. De rest was zozo tot niet grappig zoals: de nekpijn, 13jarig wijf.

Als je een paar keer ERG grappig kunt zijn is het normaal dat er af en toe eentje de mist ingaat :D
Ipv ze 1voor1 te posten is het mss weer beter als je er een paar post ineens, dan kraait er niemand over dat er een mindere tussen zat!

zou ik kunnen doen maar dan duurt het ook wel een tijdje voor ik post, en misschien kan het zijn dat ze allemaal slecht zijn en dat is dan al helemaal niet goed :D

protnie

Legacy Member
Beter ook keer een paar dagen geen en dan een paar dan elke dag forceren een te posten ;)

Ik vind ze alleszinds wel zalig :D

DeBuGGeR

Legacy Member
maar ik post niet elke dag hoor :p ik had die smurf nog liggen en die dino's vond ik persoonlijk echt wel goed, en die laatste vonnek te goed om te laten liggen...

bedankt alleszins

Babs

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
zo zie je maar iedereen heeft een andere favoriet, bedankt trouwens :)

tettedpu8.png

Da gezicht van diene linkse is gewoon te droog voor woorden.

Moest er misschien zon druppelke kwijl aan zijne mond hangen dan zou het compleet zijn :p

:offtopic:
Volgde gij GDM in Mariakerke? Kzag ene me dezelfde avatar als gij op het forum vant school dermee.

Bolteh

Legacy Member
Ik ga me hierzelf weer eens populair maken door te zeggen dat ik er geen enkele grappig vind. Het is net Jeroom op droog zaad. Pipi-kaka humor verwoven met wat platvloerse piemel/tetten humor die wel aan kan slaan bij de gemiddelde laag geschoolde Scary Movie kijker, maar zeker niet voor mij.

De tekenstijl is ook niet echt vetjes, ik vind alleen uw smurfen ietwat geslaagd, maar die trekken dan weer eerder op misvormde blauwe Bart Simpsons.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan