Nog een bescheiding mening: Creatief exhib, Jan's eerste dag en die blinde vond ik wel goe.
Cartoons dat ge efkes moet bekijken zoals bij de blinde vind ik altijd wel tof. Een paar seconden kijken, en dan "kheb'em!" . Ge ziet zo'n grappen ook minder duidelijk aankomen.
Bij de smurf en liefste papa had ik ook het gevoel ze al te kennen. Zelfs Jan's eerste dag deed me denken aan de gast met de tiks in "In de gloria", waarop later Alain is gebaseerd, maar die link is al vergezocht.
De rest vond ik spijtig genoeg vrij zwak. Die 5 seconden zoeken met het idee "het zal wel een doordenkertje zijn", om dan vast te stellen dat er helemaal niet veel grappigs is, maakt die zwakke cartoons zelfs licht irritant. 5 seconden van mijn kostbare leven verspild...
De tekenstijl is zeker ok, maar filter er zeker eerst de zwakke grappen uit.
En eerlijk gezegd had ik de GSM bij die sigaretten niet herkend, maar dat kan ook komen omdat ik geen 14 jaar meer ben.
Verder respect, want cartoons maken is ni makkelijk.