Archief - CHECK: Cartoons

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeBuGGeR

Legacy Member
dinobs3.png

pieta

Legacy Member
sorry, maar mey de eerste cartoons lag ik echt strijk, maar de laatste nog nie eens een glimlach...

DeBuGGeR

Legacy Member
ok bedankt voor je inbreng, maar zou je me kunnen vertellen waarom je ze slecht vindt? misschien valt er nog iets aan te doen he

Spectre

Legacy Member
volg Pieta, denk gewoon dat je beste ideeën al weg zijn. Misschien iets langer denken over het idee voor je het maakt? Denk niet dat je het laatste cartoontje zelf goed vindt? Langnek, nekpijn... ik weet het zo niet hoor ^^
grafisch wel alles dik in orde

Homer`

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Uw penissen veranderen steeds :)

'tIs n vrouw, laat haar..

JA, ik ben jou niet vergeten.. EMMA..

---
Anyway, ik vind ze zalig, maar zoals de rest snap ik de laatste niet zo goed, alwel ik die van die blinde wel grappig vond :)

Zoals gezegd, misschien beetje langer wachten.. Wat misschien helpt: mopjes lezen en ze gewoon cartooniseren? (mag dat? geen idee)

Stimpy

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
ok bedankt voor je inbreng, maar zou je me kunnen vertellen waarom je ze slecht vindt? misschien valt er nog iets aan te doen he

dat heb je nu wel vaker gezegd,ik denk dat het duidelijk is dat hij het niet grappig vindt, meer inbreng valt er niet te doen. We kunnen moeilijk voor jou grappen gaan vertellen he.

DeBuGGeR

Legacy Member
je kunt wel zeggen waarom hij niet grappig is he, misschien is het gewoon niet duidelijk genoeg? of misschien was het gewoonweg te flauw...

toch leuker als je kritiek krijgt met richtlijnen dan gewoon te horen dat ze slecht zijn, ik heb toch nooit gevraagd om grappen te verzinnen voor zover ik weet...

Spectre zei:
volg Pieta, denk gewoon dat je beste ideeën al weg zijn. Misschien iets langer denken over het idee voor je het maakt? Denk niet dat je het laatste cartoontje zelf goed vindt? Langnek, nekpijn... ik weet het zo niet hoor ^^
grafisch wel alles dik in orde

ik vond ze serieus dus wel goed, hij crepeert van de pijn omdat zijn nek zo groot is, dus bij een langnek is er veel meer nek om pijn te hebben... dat was de mop beetje dom om uit te leggen natuurlijk.

misschien net iets te droog?

pieta

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
ik vond ze serieus dus wel goed, hij crepeert van de pijn omdat zijn nek zo groot is dus bij een langnek is nekpijn veel heviger... dat was de mop beetje dom om uit te leggen he

twas nei dom om uittelggen, de mop opzich is gewoon dom, langnek-nekpijn
der is gewoon nisk aan, tis ook nei dat de mop 'flauw' is, der is gewoon niks om flauw ofzo te vinden...

swerelds liefste papa-neemt zoon anaal
sigaret - kanker telefoon
langnek-nekpijn:sop:

DeBuGGeR

Legacy Member
nu begrijp ik je helemaal niet meer :s

als je nekpijn hebt lig je toch helemaal niet op de grond te roepen en schreeuwen van de pijn? maar als langnekken nu eens nekpijn hebben dan is het oppervlak toch veel groter?

maar uitleggen is nooit goed, ik concludeer dus dat hij niet duidelijk genoeg was, ik vind de mop nog steeds niet slecht.

de cartoon brengt de boodschap niet goed over en is dus niet geslaagd ;)

Stimpy

Legacy Member
ik snapte hem hoor maar ik vond het zo ongrappig dat ik dacht, dit kan de grap toch niet zijn :)
dus, gewoon slechte grap, volgende keer beter

LunchBox

Legacy Member
ik dacht wel eerst dat hij een handdoek over z'n schouder had hangen :o maar het suggestieve was er al dat't daarover zou gaan. ge hebt wel iets met penissen.

Floyd

Legacy Member
DeBuGGeR: Ik denk dat als je een dier moet uitvinden (of bestaat er zoiets als een langnek, reëel of fictief?) om dan een flauwe mop te bedenken die gaat over de voornaamste eigenschap van dat uitgevonden dier, ben je een beetje in het ijle grapjes aan het maken.
Niet dat ik het in dit geval wel grappig zou gevonden hebben met een giraf of zo, maar dan komt het toch al dichter in de buurt.

Die van grote smurf vond ik wel goed. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan