NfERnO
Legacy Member
Nice! Je herkent Guust's uiterlijk en karakter best goed in je filmpje; da's niet zo vanzelfsprekend als je iemand van 2D naar 3D gaat omzetten lijkt me!
Die geluidjes; ze storen me eigenlijk helemaal niet, maar het geheel zou veel beter tot z'n recht komen met 'n beetje ondersteunende muziek, denk ik. (wel zien dat de muziek niet teveel afleidt; t'is maar dat die de "leegte" een beetje opvult)
Mss een ideetje voor de volgende keer dat je iets gelijkaardigs doet; telkens iemand iets wil zeggen kun je heel snel'n tekstballon laten opblazen; de tekst infaden; tekst ff laten staan en de tekstballon tenslotte laten ontploffen, lijkt me cool.
(Ma dan wel subtiel doen, anders gaat't storen denk ik...)
Oh ,en om't gans af te maken, tijdens dat die tekstballon getoond wordt kan je u karakter z'n mondje animeren en tgl'ijkertijd een herhalend geluidje (maar met 'n beetje variatie in toon) laten horen dat lijkt op iemand die praat, maar totaal geen betekenis heeft. Ooit al Banjo-Kazooie gespeeld? Wel, als je daarin tegen iemand babbelt krijg je dus zo'n gebrabbel te horen. Het bespaart u ineens de moeite om tekst te gaan zitten inspreken. Mnujah, t'is maar een idee hoor...
Zoals anderen al hebben gezegd, 't zou beter overkomen als het allemaal ietsje sneller gebeurde. Ma verder, enorm sjiek gedaan!
Oh ja, hoe zou Guust er me Cell Shading uitzien? Mss eens mee experimenteren?
Die geluidjes; ze storen me eigenlijk helemaal niet, maar het geheel zou veel beter tot z'n recht komen met 'n beetje ondersteunende muziek, denk ik. (wel zien dat de muziek niet teveel afleidt; t'is maar dat die de "leegte" een beetje opvult)
Mss een ideetje voor de volgende keer dat je iets gelijkaardigs doet; telkens iemand iets wil zeggen kun je heel snel'n tekstballon laten opblazen; de tekst infaden; tekst ff laten staan en de tekstballon tenslotte laten ontploffen, lijkt me cool.
(Ma dan wel subtiel doen, anders gaat't storen denk ik...)Oh ,en om't gans af te maken, tijdens dat die tekstballon getoond wordt kan je u karakter z'n mondje animeren en tgl'ijkertijd een herhalend geluidje (maar met 'n beetje variatie in toon) laten horen dat lijkt op iemand die praat, maar totaal geen betekenis heeft. Ooit al Banjo-Kazooie gespeeld? Wel, als je daarin tegen iemand babbelt krijg je dus zo'n gebrabbel te horen. Het bespaart u ineens de moeite om tekst te gaan zitten inspreken. Mnujah, t'is maar een idee hoor...

Zoals anderen al hebben gezegd, 't zou beter overkomen als het allemaal ietsje sneller gebeurde. Ma verder, enorm sjiek gedaan!
Oh ja, hoe zou Guust er me Cell Shading uitzien? Mss eens mee experimenteren?