Archief - CHECK: 3D-animatie: guust flater in action

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
finally...

http://users.pandora.be/liesenjo/guustflater.avi

meeste animaties zijn zwak en ik weet datk beter kan... maarja, fucking rsi heeft roet in het eten komen gooien...
Achja, heb er een half jaar af en toe alsk tijd vond is een uurke aan gewerkt en daarom zou'k het jammer vinden dat alleen ik en mijn docenten het filmke zouden zien. dus dan postk het hier ook maar even...
filmkes zijn er om gezien te worden...

enjoy...
en zet u geluid maar goe hard ! :p
ps: tis xvid codec, origineel afgemixt in stereo, maar om filesize te beperken toch maar uitgerenderd in mono...

Holy Paladin

Legacy Member
der is geen einde?

kvond de animatie toch nog goed, maar al dat gekreun da kan ik nie af he -_- altijd zo dat type cartoontjes :p

moemi

Legacy Member
in één woord : prachtig! echt keb lik bewondering voor u :p ieder keer als ik iets zie van jou is't zo van ," aaargh zo goed! " en ik ken alle guust flater's uit mn hoofd :p en tis goed weergegeven hoe gij tsjoold voor die okkernoot open te krijgen :p maak je een vervolg met dat hij die noot onder den tram smijt en den tram ontspoord en zo in een apotheker terecht komt? :D en de noot nog altijd nie gebroken is natuurlik ;) lol vind 't wel vree goed...

Holy Paladin

Legacy Member
laatste is dat hij naar de noot kijkt als die vastzit in de bowlingbal

Bramboogie

Legacy Member
chapeau dresse...
imo is het echt heel goed gedaan...
op vlak van animatie zijn de meesten hier leken (inclusief mezelf) die zich niet zo zullen storen aan details waar de student/docent animatie zich wel aan stoort

einde lijkt idd wat onduidelijk, mss een soort fade-to-black toevoegen?

dresse

Legacy Member
omdat daar in gesproken wordt prolly...
ma als ik de stem ook nog had opgenomen , zelf ingesproken, met men grote acteertalenten *hum* had het filmke helemaal verneukt geweest imo...

ge zijt toch den eerste die zegt dat het verhaal ni duidelijk is hoor... twordt toch genoeg aangekondigt dat er iets mis is door die "neeeeee" :p

Holy Paladin

Legacy Member
verhaalke is wel duidelijk maar wordt gewoon zo abrupt afgebroken, die strip eindigt met een soort punchline, kunt ge niet zomaar weglaten zonder iets in de plaats te zetten

edit: als ge gewoon die NOOOO opt laatste zet, dat zou het oplossen :)

sexymofo

Legacy Member
Ge hebt de woorden "Hmm" en "huh" goed onder de knie :p
Voor zover da woorden zijn natuurlijk.

Kvond trouwens de reflectie in de ramen het beste van allemaal :p

dêsh'

Legacy Member
Mooi gedaan joh, ge boekt echt vooruitgang! :niceone: Nu hebt ge wel ne goeie spaghetti verdient in't schuurke ;) :p

dresse

Legacy Member
hehe ^^
echt eh, vetet gebouwen eh in die reflecties :p
vooral da met die lichtblauwe vensterkes :lol:

Piru

Legacy Member
De kritiek van de hmm uh ieh bruitage vind ik terecht (stoort me); misschien dat gewoon een streep muziek eronder veel beter gewerkt had? Verder zou je de opeenvolging van de situaties wat sneller opeen moeten laten volgen imo; je vertraagt het verhaal d.m.v. die wipes. De animatie op zich was niet storend zoals je zei, de models best leuk! ;) Overall best ok dus :)

Bramboogie

Legacy Member
idd, het scenario vraagt niet om hmmm's, huh's en oompf's.... dat kan imo ook stom zijn... of gewoon op een leuk muziekje....

maar ik ken de opdrachtstelling niet, dus mss was dat geen optie

btw... ik ging de bowling bal doen splijten opt einde ;)

orez

Legacy Member
zoals gezegd die hmm, huh, en ander geluiden zijn TE ... stoort mij ook wel.

En idd einde is wat abrupt. en zoals bramboogie zegt, bowlingbal laten splijten, en dan de NOOOOOOOOOO, zou wel nog leuk einde zijn, en ook minder abrupt :)

tinbie

Legacy Member
Waarom gaat het licht ff uit net vlak voor ie naar beneden kijkt ?

dresse

Legacy Member
da zie ik dan als positief, want das teken dat de animatie goe genoeg is om het duidelijk te maken zonder geluid :)
ma kzal men filmke is doorspelen aan ne copain en vragen of em tegen het eind vant jaar er een muziekske kan op componeren ofzo... want van diene library muziek blijfk af zenne...
@wiffy: foutje in die scene... had gehoopt dat niemand het zou merken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan