Archief - BEGINNER: Mijn wallpaperPLEASE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeMoN

Legacy Member
TAMBIMAN zei:
Hoe moet ik daar nu op reageren?
Das uw probleem, ma ge leert er duidelijk niks uit.
Niemand valt u persoonlijk aan, ma gij kunt duidelijk geen kritiek verdragen.

Ironpole

Legacy Member
De enige dingen die ik zou veranderen:
1. Het linkeroog, het rechter begeeft zich in duisternis en is daarom mooier, ik zou het linker oog wat donkerder maken.
2. Dat het geblurd is is niet echt zo mooi, ik zou zeker en vast het geblurd laten, maar minder intens.
3. Ik zou, zoals je in het begin deed, enige vorm van lijnstructuur brengen bij "games.telenet.be", dat vond ik wel mooi.

TAMBIMAN

Legacy Member
Als ge bijvoorbeeld zegt dat de foto niet scherp genoeg is, dat hij te geblurd is, dan kan ik daaraan werken. Als ge zegt dat het niet goed is omdat een ervaren graficus daar maar een kwartier werk aan zou hebben, dan ga ik gewoon niet akkoord, omdat dat niet van belang is voor de esthetische waarde.

Lo_fi

Legacy Member
Kritiek kunnen slikken..

Dat lijkt mij idd ook wel een beetje het probleem te zijn. Constructieve kritiek komt voort uit een constructieve houding: kritiek kunnen slikken zonder zo'n ontzettende poging om toch je gelijk te krijgen..

TAMBIMAN

Legacy Member
Lo_fi: ik ben geen pro, maar ik kom hier meningen vragen om bij te leren. 'Trekt op niets, stop ermee' is niet de manier waarop ik iets bijleer. Hoe constructief ik me ook opstel in het slikken van de kritiek.

Featherfoot

Legacy Member
TAMBIMAN zei:
Lo_fi: ik ben geen pro, maar ik kom hier meningen vragen om bij te leren. 'Trekt op niets, stop ermee' is niet de manier waarop ik iets bijleer. Hoe constructief ik me ook opstel in het slikken van de kritiek.

Natuurlijk is "Trekt op de ballen, ge zuigt" geen degelijke "constructieve" kritiek.
Maar er zijn hier posts geweest (Dem0n de zijne) waarin wel degelijk fatsoenlijke constructieve kritiek stond, dat niet direct aan u gericht was maar wel over u gaat. Maar je kan niet aan zijn post uit, dan moet ge ook nie zitten zeggen dat em gene goeie kritiek geeft.

Anyways, denk er ook aan dat de editknop bestaat eh ;)

TAMBIMAN

Legacy Member
Met alle respect, maar Demon zijn post was evenzeer een "trekt op de ballen", alleen indirect. Ik begrijp dayt pro 's op vijf minuten kunnen, waar ik enkele uren aan moet werken, maar dat doet niet ter zake vind ik.
Ik vraag alleen hoe ik de wallpaper kan verbeteren. Als iemand het dan op vijf minuten overgefilterd prutswerk noemt, heb ik daar weinig aan om verder te kunnen.

Thorens

Legacy Member
Dat is juist wat ik zeg, ga dan niet verder. Begin opnieuw met een ander werkje. En zeg nu niet dat ik heb gezegd 'Trekt op niets, stop ermee', ik bedoel, herbegin met een propere lei en de commentaar die je hier hebt gekregen in het achterhoofd.

Zelfs de 'pro's' moeten elk concept 'tig keren opnieuw van 0 uitwerken voor ze hun eindresultaat bekomen, hoor.

Holy Paladin

Legacy Member
als iemand zegt begin opnieuw dan is da meestal omdat hij echt nie weet hoe ge et zou kunne verbeteren
opnieuw beginnen geeft wel veel mogelijkheid tot verbetering
dus dat is toch wel constructief

ik vraag me af wanneer tambiman wel zou overwegen om opnieuw te beginne :p

TAMBIMAN

Legacy Member
Ik zou opnieuw begonnen zijn, ware het niet dat de selectie van de wedstrijd blijkbaar achter de rug is.
Jullie zullen het niet geloven, maar ik heb er al lang aan gewerkt, en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen als het toch niets meer uitmaakt.

Belgianbonzai

Legacy Member
TAMBIMAN zei:
Ik zou opnieuw begonnen zijn, ware het niet dat de selectie van de wedstrijd blijkbaar achter de rug is.

niet waar, ze hebben gewoon nu al alle reeds ingezonden brol ervantussen gesmeten,... krijgen ze een kwalitatief goede wallpaper dan wordt die er zeker nog bijgeplaatst...
't zou anders maar erg zijn...

maar aangezien er al 220Mb was wil zeggen dat ze minimum 440 inzendingen hadden (500k was maximum size) en zal eerder al boven de 1000 liggen denk ik
dus is het maar logisch dat ze al op voorhand selecteren. Anders duurt het na de deadline nog een maand tegen dat ze door alle inzendingen heen zijn...

veel geluk dus nog...

bRahms

Legacy Member
TAMBIMAN zei:
Ik zou opnieuw begonnen zijn, ware het niet dat de selectie van de wedstrijd blijkbaar achter de rug is.
Jullie zullen het niet geloven, maar ik heb er al lang aan gewerkt, en ik heb geen zin om opnieuw te beginnen als het toch niets meer uitmaakt.
- een eerste selectie, niet de definitieve selectie

@Brainbug: 926 inzendingen om precies te zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan