TAMBIMAN
Legacy Member
Bij deze mijn eigen thread.
Dit is work in progress:
http://users.telenet.be/wawasda/gamestelenet.jpg
Any comments?
Dit is work in progress:
http://users.telenet.be/wawasda/gamestelenet.jpg
Any comments?


ik vraag mij da dus ook af!
), maar geschikt voor mensen die nog niet al te veel hebben aan de meestal erg kritische (tot afbrekende) commentaar die gegeven kan worden op een "CHECK".