stormtrooper
Legacy Member
Vedoco zei:Denk niet dat hij het over den Bryan heeft hé![]()
Dacht ik al
Had even een WTF-moment.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vedoco zei:Denk niet dat hij het over den Bryan heeft hé![]()
Had even een WTF-moment.Fireflies zei:Als je niet inziet dat een Lukaku véél meer brengt en potentieel heeft dan spelers als Roussel, Sonck, Akpala,... stopt hier de discussie wel. Met uw van de pot gerukte vergelijking is haast elke topscoorder gedoemd om te mislukken. De statistieken liegen niet, elk seizoen staat hij er gewoon. In de JPL, Europees en bij de RD ook. Dat het geen ééndagsvlieg is, is al langer duidelijk.
Een speler kan eens een goed seizoen hebben, maar Lukaku bevestigde zelf met 13 goals in een seizoen dat, volgens velen, barslecht was, dan ben je toch niet slecht bezig durf ik zeggen. En in mindere mate Akpala, jezus. Die kerel kan letterlijk niets, en die durf je dan nog beschermen.
Ik maak er hier geen woorden aan vuil, ik ben al blij dat hij weg is om al die jaloerse reacties hier te doen temperen. Triest.


NemesisBE zei:En ik weet niet goed waarom je met Joseph lacht? Hij werd topschutter met 18 doelpunten bij Chalala en scoorde het seizoen erna 15 keer bij Club. Da's 33 goals in 2 seizoenen! Lukaku had er maar 31 in 2 seizoenen![]()
BleKKie zei:Om eens over iets anders te beginnen ... hoe zou het nog zijn met Cedric - ik wil terug naar huis - Roussel?

NemesisBE zei:Statistieken zeggen hier in België niets. Sonck en Roussel werden hier ook topscoorder en faalden faliekant in't buitenland. Om nog maar te zwijgen van miskleunen als Dosunmu, Ruiz, Pieroni en in mindere mate Akpala.
Muismat zei:ik denk dat niemand zegt dat Lukaku alles bij Chelsea gaat kapot spelen, maar er kan ook niemand zeggen dat hij niet gaat spelen/falen. Dat heeft niks met fanboy te maken. En die prijs is verdorie laag als het om 12M gaat, als je ziet wat een rommelspelers er soms worden aangekocht door PL ploegen voor tientallen miljoenen dan mag je voor zo'n jong talent toch minstens 15M neertellen.
Muismat zei:En die prijs is verdorie laag als het om 12M gaat, als je ziet wat een rommelspelers er soms worden aangekocht door PL ploegen voor tientallen miljoenen dan mag je voor zo'n jong talent toch minstens 15M neertellen.
TheRedDevils zei:BelgoFoot John Chapman
Roland Juhasz could join Rangers today (4m) from Anderlecht. Would be a good signing for Scottish club, top player. Bad for Brussels, #grfc
Kerel kan wel iets, maar brengt toch te weinig bij. Zit intussen toch al 3 jaar in belgie en kan nog altijd zijn stempel niet drukken. Als je dan ziet met wat voor lef Canesin speelt, die nog maar 3 matchen heeft gespeeld...Vedoco zei:Juhasz weg en Mbokani in, lose lose situatie lijkt me.
Faalt zowel in Monaco als in Wolfsburg, RSCA mag verder kijken met hun verkregen miljoenen vind ik persoonlijl.

.Sportinggboy zei:Anderlecht heeft akkoord met Mbokani
Na de transfer van Romelu Lukaku wil Anderlecht snel werk maken van de overgang van Dieumerci Mbokani. De club en de speler hebben al een overeenkomst.De laatste details met Monaco worden nog afgehandeld.
08/08/2011 07:48 | 0 reacties | 154x gelezen
De 25-jarige spits die ooit nog voor Anderlecht speelde zal paars-wit tussen de drie en vier miljoen euro kosten. De spits hoopt bij Anderlecht zijn dramatisch seizoen bij Wolfsburg en Monaco te vergeten. Als Mbokani vandaag tekent, dan kan Anderlecht hem nog inschrijven voor de Europa League. De spelerslijsten moeten namelijk vandaag worden ingediend.
pina zei:4 miljoen? Vanwaar haal je dat? De vraagprijs zou nu 3 miljoen zijn, maar dat wil anderlecht niet geven. 2,5 miljoen zou een koopje zijn.
