Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sharpshot zei:Shit, jullie zijn lichtgeraakt vandaag, uwe teddybeer kwijt?
Verhas dreigde er toch ook mee et voila
sharpshot zei:kritiek = Jaloers zijn?![]()
Er wordt hier en met uitbreiding overal in Vlaanderen graag overdreven in het "godenkind" en wat hij kan of niet kan. Kan ook niet anders want de hype loog er ook niet over, geen dag ging voorbij of chelsea had hem wel gekocht voor belachelijke bedragen(20-25 miljoen).
Laten we eerlijk zijn, ik zag hem tegen mechelen in één tegen één situaties er iedere keer niet uitkomen en als je hem zag spelen tegen verdedigers met een beetje ervaring in PL (hoefkens, Donk) zag je meteen dat hij weinig tot geen dreiging kon brengen. En tis niet dat Donk en Hoefkens zo'n vedetten zijn dat ze vlotjes meekunnen in PL. Twee van de betere cv's in JPL maar noch geen middelmaat in PL.
Hij moet gigantisch veel innemen nu en had dan veel beter geweest bij een PL ploeg die net niet middenmoter is waar hij rustig kan groeien. Ik zeg niet dat hij bij chelsea zijn kans dit jaar niet zal krijgen, maar ik zie hem niet veel goeds doen. Veel te snel van ploeg verhuist en naar de foute ploeg ook. Een tussenstap kan nooit kwaad maar jah, rsca wou geld en Romelu zijn kopje werd zot gemaakt.
Fireflies zei:Zjievereir. Zeg dan is 1 naam die de statistieken van Lukaku kan voorleggen? 35 doelpunten in België, 10 in Europa, 2 voor de nationale A-ploeg. Nu ben ik wel benieuwd, en dat wanneer hij nog steeds 18 is?
The Black Mamba zei:Laat ze toch. Die mannen gaan daar blijven belachelijk over doen.
Het belangrijkste feit is dat Chelsea een pak geld wil betalen voor Lukaku dus ze zullen er wel voor zorgen dat hun investering rendeert. Ik zie hem dit seizoen wel al af en toe eens paar minuutjes pakken.
Cpt. Kablammo zei:Wat voor een boeltje is dat hier, zelfs de Anderlechtsups zijn opgefokt aan't memmen.
Exorikos zei:Inderdaad, zelfs Abramovich doet zo'n investering niet zonder er iets van terug te willen. Hij heeft veel geld, maar het zomaar weggooien zou ook wel belachelijk zijn.

Exorikos zei:Inderdaad, zelfs Abramovich doet zo'n investering niet zonder er iets van terug te willen. Hij heeft veel geld, maar het zomaar weggooien zou ook wel belachelijk zijn.

NotoriousP zei:De man met een restaurant rekening van $52k? Nee hoor...![]()

Eagle` zei:ma baneet, ik wens hem ook het allerbeste toe, maar een beetje realisme mag wel, en de realiteit zegt dat lukske zijn grootste talent zen fysieke capaciteiten zijn en niet zijn technische kwaliteiten..
Exorikos zei:Ja, dat bedrag is wel te vergelijken met 12 tot 20M + bijhorend loon.![]()
Fireflies zei:Zjievereir. Zeg dan is 1 naam die de statistieken van Lukaku kan voorleggen? 35 doelpunten in België, 10 in Europa, 2 voor de nationale A-ploeg. Nu ben ik wel benieuwd, en dat wanneer hij nog steeds 18 is?
exo zei:Jij weet onmogelijk welke pikorde Villas-Boas gaat hanteren dus daar sla je de bal al grandioos mis.
Het is zelfs goed mogelijk dat VB het eerste half jaar Lukkau niet in de wedstrijdkern gaat opnemen om hem gewoon te laten wennen. Stel dat hij zich goed aanpast kan hij misschien wel de 3-4-5de worden in de pikorde en is een invalbeurt nooit veraf. Evengoed kan het zijn dat hij geen progressie maakt en ook uitgeleend gaat worden, niemand zal het weten maar dat jij hier even wat 'feiten' zit te verkondigen is echt wel lachwekkend.
NemesisBE zei:Statistieken zeggen hier in België niets. Sonck en Roussel werden hier ook topscoorder en faalden faliekant in't buitenland. Om nog maar te zwijgen van miskleunen als Dosunmu, Ruiz, Pieroni en in mindere mate Akpala.

NemesisBE zei:Statistieken zeggen hier in België niets. Sonck en Roussel werden hier ook topscoorder en faalden faliekant in't buitenland. Om nog maar te zwijgen van miskleunen als Dosunmu, Ruiz, Pieroni en in mindere mate Akpala.
Dat ie dus 33 (geen 35) keer scoort op 2 seizoenen en enkele matchen is niet relevant. Het is mooi, maar niet meer, niet minder. Die 2 goals als international zijn bovendien in een vriendenmatch, maar ok, da's ook ni slecht natuurlijk als 17-jarige...
Maar zoals Gavvers al zei, had ik het dus vooral over de fysieke kwaliteiten van die spitsen op het EK-21. Allemaal beren zoals Lukaku, allemaal even snel, misschien niet zo doelgericht, maar wel veel meer en beter betrokken in het samenspel. Dat bedoelde ik dus met "er liepen 10 Lukaku's rond op het EK"
't Is natuurlijk maar hoe ge het interpreteert. Atm heeft Chelsea 6 of 7 spitsen met Lukaku erbij (is Malouda een spits of niet, dat laat ik in het midden) en aangezien hij als laatste en als jongste erbij is gekomen, plaats ik hem als laatste in de pikorde. Temeer omdat de andere spitsen wel al bewezen hebben dat ze in de Premier League hun plan kunnen trekken en Lukaku op dat vlak nog niets bewezen heeft. En dat zijn feiten, daar kan je niet omheen.
Zoals je zegt, zou het goed kunnen dat Lukaku binnen de kortste keren opschuift in die pikorde, maar op dit moment is Lukaku de 6de of 7de in de rij.
stormtrooper zei:Op welke Ruiz hebt ge het dan?

Als je niet inziet dat een Lukaku véél meer brengt en potentieel heeft dan spelers als Roussel, Sonck, Akpala,... stopt hier de discussie wel. Met uw van de pot gerukte vergelijking is haast elke topscoorder gedoemd om te mislukken. De statistieken liegen niet, elk seizoen staat hij er gewoon. In de JPL, Europees en bij de RD ook. Dat het geen ééndagsvlieg is, is al langer duidelijk.NemesisBE zei:Statistieken zeggen hier in België niets. Sonck en Roussel werden hier ook topscoorder en faalden faliekant in't buitenland. Om nog maar te zwijgen van miskleunen als Dosunmu, Ruiz, Pieroni en in mindere mate Akpala.
Dat ie dus 33 (geen 35) keer scoort op 2 seizoenen en enkele matchen is niet relevant. Het is mooi, maar niet meer, niet minder. Die 2 goals als international zijn bovendien in een vriendenmatch, maar ok, da's ook ni slecht natuurlijk als 17-jarige...
Maar zoals Gavvers al zei, had ik het dus vooral over de fysieke kwaliteiten van die spitsen op het EK-21. Allemaal beren zoals Lukaku, allemaal even snel, misschien niet zo doelgericht, maar wel veel meer en beter betrokken in het samenspel. Dat bedoelde ik dus met "er liepen 10 Lukaku's rond op het EK"