Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drossie

Legacy Member
Exorikos zei:
Jammer dat Anderlecht ineens zoveel geld heeft. Je moet zelfs geen scoutingsapparaat hebben om met goede spelers af te komen met dat budget... :(

Anderlecht zal daar geen verschillende spelers mee kopen.
1 vervanger voor Lukaku (Mbokani?) en dat zal het zijn.

Scr1fle

Legacy Member
Een Torres in bloedvorm is één van de beste spitsen van Europa. :bow:

En met een goede voorbereiding en zeker met Villas-Boas gaat hij heersen. :love:

Sportinggboy

Legacy Member
Heideroos zei:
Anderlecht zal daar geen verschillende spelers mee kopen.
1 vervanger voor Lukaku (Mbokani?) en dat zal het zijn.

En 1 verdediger zal er ook moeten bijkomen, normaal is Juhasz ook vertrokken

mythe

Legacy Member
Exorikos zei:
Jammer dat Anderlecht ineens zoveel geld heeft. Je moet zelfs geen scoutingsapparaat hebben om met goede spelers af te komen met dat budget... :(
Denk dat da geld is voor hun aandeelhouders gerust te stellen :p. Dus denk niet dat ze het gaan besteden aan transfers (op 1 vervanger na van misschien 3milj ofzo).

travis.bickle

Legacy Member
Sportinggboy zei:
En 1 verdediger zal er ook moeten bijkomen, normaal is Juhasz ook vertrokken

Ai, das minder, 't zal moeilijk zijn om een volwaardige vervanger te vinden voor Juhasz

Drossie

Legacy Member
Sportinggboy zei:
En 1 verdediger zal er ook moeten bijkomen, normaal is Juhasz ook vertrokken

Daar geloof ik niet teveel van. Ze gaan die zeker niet laten vertrekken voor de wedstrijden tegen Bursaspor. En als ze dat wel doen, betekent dat zoveel dan de uitschakeling met Mazuch die nog 2 weken out is.

exo

Legacy Member
Rangers spelen toch ook Europees? Dus ze moeten die wel laten vertrekken voor Bursaspor of ze moeten een Defourke doen.

sharpshot

Legacy Member
Juhasz WIL weg en zijn entourage (leuk woord hé) dringt er blijkbaar meer en meer op aan.

kuch 78 kuch :unsure:

Sportinggboy

Legacy Member
sharpshot zei:
Juhasz WIL weg en zijn entourage (leuk woord hé) dringt er blijkbaar meer en meer op aan.

kuch 78 kuch :unsure:

Zal de wet van 78 nooit gebruiken. Na 30 juni heeft dat ook geen zin meer als je geen jaar aan de kant wil staan ;) Anderlecht wil meewerken als de nodige centen op tafel komen. Volgens sommige bronnen is de deal al rond ( tegen de 4 miljoen euro ) en zou er al een vervanger onderweg zijn. Zou kortelings bekend gemaakt worden ( al zijn het geruchten )

Drossie

Legacy Member
sharpshot zei:
Juhasz WIL weg en zijn entourage (leuk woord hé) dringt er blijkbaar meer en meer op aan.

kuch 78 kuch :unsure:

kuch dan mag hij dit seizoen niet meer spelen kuch :unsure:

,,Volgens de wet van 24 februari 1978 mag een speler die er gebruik van maakt niet meer spelen in hetzelfde seizoen.

sharpshot

Legacy Member
no shit, em kan er mee dreigen é

die prijs die op zijn hoofd staat is gwn te hoog ook.

Drossie

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Zal de wet van 78 nooit gebruiken. Na 30 juni heeft dat ook geen zin meer als je geen jaar aan de kant wil staan ;) Anderlecht wil meewerken als de nodige centen op tafel komen. Volgens sommige bronnen is de deal al rond ( tegen de 4 miljoen euro ) en zou er al een vervanger onderweg zijn. Zou kortelings bekend gemaakt worden ( al zijn het geruchten )

Er is 1 pipo (en wat voor een) op het rsca-forum die dat verkondigt. Niet teveel waarde aan hechten!

Romelus

Legacy Member
Gavin zei:
Frank Raes efkes live in het laat Journaal om te zagen over Lukaku zijn transfer. :rofl:
:rofl:

Ik was er 100 % zeker van dat er een comment van jou over Frank zou komen en voilà. Niet te schatten, zagevent.

Wat heeft hij nu verkeerd gezegd? En zagen was dat al helemaal niet, gewoon even meer duiding geven. Is de normaalste zaak van de wereld na zo'n transfer.
Je wordt te voorspelbaar.:)

Sportinggboy

Legacy Member
Heideroos zei:
Er is 1 pipo (en wat voor een) op het rsca-forum die dat verkondigt. Niet teveel waarde aan hechten!

De pipo waar ik het van heb staat wekelijks in de bestuurskamer van RSCA

Drossie

Legacy Member
sharpshot zei:
no shit, em kan er mee dreigen é

die prijs die op zijn hoofd staat is gwn te hoog ook.

ermee dreigen? :rofl::rofl::rofl:
Begrijp je niet dat hij dan dit seizoen niet meer kan spelen ofzo?

"Ja gasten, ik dreig ermee de wet van '78 te gebruiken om een jaartje te gaan trainen in Schotland. En ik meen het zenne!"

sharpshot

Legacy Member
Shit, jullie zijn lichtgeraakt vandaag, uwe teddybeer kwijt? :(

Verhas dreigde er toch ook mee et voila

Scr1fle

Legacy Member
Romelus zei:
:rofl:

Ik was er 100 % zeker van dat er een comment van jou over Frank zou komen en voilà. Niet te schatten, zagevent.

Wat heeft hij nu verkeerd gezegd? En zagen was dat al helemaal niet, gewoon even meer duiding geven. Is de normaalste zaak van de wereld na zo'n transfer.
Je wordt te voorspelbaar.:)

Raes= fag

Hij zaagt gewoon teveel over Lukaku. Altijd hetzelfde liedje over Lukaku door Raes . :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan