Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BleKKie

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Anderlecht heeft nu net zijn loonkost de hoogte ingejaagd met een heel zwaar contract, Club heeft er twee van de hand gedaan. ALS het een Belgische club zou zijn dat hem terughaalt, zal het nu wel waarschijnlijk Club worden, tenzij Anderlecht zich superconfident voelt om de titel en CL te pakken het komende seizoen.

Waarom denk je dat ze zware contracten van vorige jaren buiten willen? Om de nieuwe spelers die ze nu reeds gekocht hebben te kunnen betalen natuurlijk. Ik geloof heus niet dat al die nieuwe spelers "opeens" naar Club willen komen voor "het project" alleen :D

kingjulie

Legacy Member
Jova is daar niet geflopt, heeft nooit echt kansen gekregen. Die jongen hoeft ook helemaal niet in te binden hoor. Kerel kan gewoon bij Liverpool blijven tot het einde van zijn contract en elke week zijn centjes gaan halen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ik denk niet dat er al te zware contracten zijn uitgedeeld en er gaan er waarschijnlijk nog wel een paar vertrekken. Hopelijk voor Club toch.

NotoriousP

Legacy Member
Jova was een flop alvorens hij naar ginder ging. Ja hij blonk uit in onze competitie maar het was volkomen belachelijk om te denken dat hij een meerwaarde kon zijn voor Liverpool. Als hij niet transfervrij was, hadden ze niet eens naar hem gekeken. Hou die alstublief weg bij Club.

Jurgenv1

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ik denk niet dat er al te zware contracten zijn uitgedeeld en er gaan er waarschijnlijk nog wel een paar vertrekken. Hopelijk voor Club toch.

Geraerts moet eerst vertrekken, dat is nog steeds het zwaarste contract denk ik.

mtm

Legacy Member
kingjulie zei:
Jova is daar niet geflopt, heeft nooit echt kansen gekregen. Die jongen hoeft ook helemaal niet in te binden hoor. Kerel kan gewoon bij Liverpool blijven tot het einde van zijn contract en elke week zijn centjes gaan halen.

Wat? :lol:

stormtrooper

Legacy Member
Volgens fansite van Celtic zou men kijken naar Boeckx als 3de keeper.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Owen Hargreaves zoekt een club, misschien kunnen ze daar eens op springen. :D

Burgernfries

Legacy Member
Jacobs over Legear:

Legear? Die heb ik hier nog niet vaak op het trainingsveld gezien."


De Jonathan heeft zich precies serieus buitenspel gezet!

sharpshot

Legacy Member
Blue Army | FC Bruges fans

mooi dat iemand het toch onderzoekt

Dus kreeg de entourage van Vargas groen licht (van RSCA) om de druk op Club Brugge op te voeren tot de West-Vlamingen bezweken. Daarbij werd wel degelijk gedreigd met het gebruik van de wet van 1978, ook al zei Anderlecht naar buiten uit van niet.

BleKKie

Legacy Member
I don't give a shit anymore
Hij is weg, dat em daar maar de sfeer gaat verzieken :tongue:

:p

NemesisBE

Legacy Member
Nog ff Hargreaves aantrekken. Kunnen ze een kaartclubje oprichten daar in de ziekenboeg :woohoo:

Foose

Legacy Member
Op dat gebied is de Belgische competitie nog "spannend". Wie houdt zich dan ook nog bezig met de Belgische competitie? :p

Didierke10

Legacy Member
BleKKie zei:
I don't give a shit anymore
Hij is weg, dat em daar maar de sfeer gaat verzieken :tongue:

:p

Ben er in elk geval niet rouwig om dat hij weg is, geef mij maar Victor Vasquez of Lior Refaelov.

stormtrooper

Legacy Member
Didierke10 zei:
Wat kan de Club nu in godsnaam aangewreven worden? Ze hebben alles gedaan om zijn contract te verlengen, ze laten hem zelfs vroeger naar Venezuela gaan en ze sturen terwijl Thomas Geschier er naartoe om hem te begeleiden, alles hebben ze voor hem gedaan en wat doet hij terug voor ons, geen kloten. Hij laat ons gewoon stikken omdat zijn zaakwaarnemers en hij geld hebben geroken, geld dat Club wel kon bieden, maar dan komen zijn 'valse' zaakwaarnemers af dat ze geen respect hebben voor hem en slaat de sfeer helemaal om.

Het gaat hem meer om het feit dat kritisch zijn hier blijkbaar niet hoog in het vaandel wordt gedragen. Serieus, een artikel op Blue Army en RSCA is opeens schuldig?

BleKKie

Legacy Member
stormtrooper zei:
Het gaat hem meer om het feit dat kritisch zijn hier blijkbaar niet hoog in het vaandel wordt gedragen. Serieus, een artikel op Blue Army en RSCA is opeens schuldig?

Komt wel uit Sport/Voetbalmagazine hoor trouwens:
Blue Army | FC Bruges fans (bron staat er onderaan bij)

Maar goed, zoals ik al zei kan het me al geen zak meer schelen. Al vind ik het nog altijd jammer dat hij weg is, en zeker de manier waarop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan