BleKKie
Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:Anderlecht heeft nu net zijn loonkost de hoogte ingejaagd met een heel zwaar contract, Club heeft er twee van de hand gedaan. ALS het een Belgische club zou zijn dat hem terughaalt, zal het nu wel waarschijnlijk Club worden, tenzij Anderlecht zich superconfident voelt om de titel en CL te pakken het komende seizoen.
Waarom denk je dat ze zware contracten van vorige jaren buiten willen? Om de nieuwe spelers die ze nu reeds gekocht hebben te kunnen betalen natuurlijk. Ik geloof heus niet dat al die nieuwe spelers "opeens" naar Club willen komen voor "het project" alleen






