Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Didierke10 zei:Ben er in elk geval niet rouwig om dat hij weg is, geef mij maar Victor Vasquez of Lior Refaelov.
Svartálfar zei:Iedereen die nu nog ligt te memmen over Vargas krijgt een ban!
Srsly, ben die zever kotsbeu. Vargas en entourage heeft het vuil gespeeld simpel as that. De rol van Anderlecht lijkt me verwaarloosbaar want het is nog altijd Vargas zelf + entourage die de stap moesten zetten.

mtm zei:Dikke transfer van Genk als die lukt. Potentieel de beste linksback van België.

ad:Gavin zei:Die tweet toch nog altijd dat ie wegwilt?![]()
Nu is het enkel dat 'em in Liverpool zich aan de manager wil bewijzen. Toen was het dat hij het saai vond, absoluut wegwou en yada yada...Nic! zei:sporza: Jovanovic: "Heb gedineerd met Anderlecht"
Denk wel niet dat er uitiendelijk iets van zal komen. Maar stel dat het door een waterkans toch gebeurd => awesome.
BleKKie zei:Ik zou daar toch ook niet content mee zijn hoor met Jovanovic. Kun je beter nog Mbokani pakken, als je die kan temmen/gewoon laat spelen is dat echt wel een heel goeie spits.
exo zei:Bwoah ik weet het niet, ik sta er toch enorm sceptisch tegenover. Is ook al rond de 30 dus dooverkoop waarde gaat sowieso heel laag zijn. Aankoopsom mag dan wel 0 EUR zijn maar die komt hier niet voor een appel en een ei spelen.
Lorrekvk zei:Zijn toch twee verschillende types? Jovanovic zou de vervanger van Boussoufa moeten worden, terwijl Mbokani vooraan centraal speelt in de spits...
------- Lukaku/De Sutter ------- / Mbokani
Jovanovic ----------------------
--------- Kanu/Vargas ---------
Of ben ik mis?
mtm zei:Dikke transfer van Genk als die lukt. Potentieel de beste linksback van België.
oMau5 zei:Mavinga alsof hij gaat tekenen in Genk xD Hij twittert er nog altijd oplos dat hij weg wilt uit Genk...
Maar Liverpool is daarentegen al overtuigd dat ze hem niet willen. Tenzij hij dus een 2de twitter account heeft, die ik niet volg, wil ik dus wel eens zien hoe en waar hij "erop los twittert dat hij weg wil uit Genk".