Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Didierke10 zei:
Ben er in elk geval niet rouwig om dat hij weg is, geef mij maar Victor Vasquez of Lior Refaelov.

En dat na 2 of 3 oefenwedstrijdjes waarvan je 9/10 nog geen minuut hebt gezien! :niceone:

Svartálfar zei:
Iedereen die nu nog ligt te memmen over Vargas krijgt een ban!



Srsly, ben die zever kotsbeu. Vargas en entourage heeft het vuil gespeeld simpel as that. De rol van Anderlecht lijkt me verwaarloosbaar want het is nog altijd Vargas zelf + entourage die de stap moesten zetten.

Voila... :bow:

starspike

Legacy Member
Gavin zei:
Die tweet toch nog altijd dat ie wegwilt? :p

We zijn erger gewoon als wat die nu tweet :D Nu is het enkel dat 'em in Liverpool zich aan de manager wil bewijzen. Toen was het dat hij het saai vond, absoluut wegwou en yada yada...
En Liverpool wil er sowieso vanaf...Nu is er enkel de concurrentie van Villareal en Rennes. En dat is al niet mis. Fingers crossed!

BleKKie

Legacy Member
Ik zou daar toch ook niet content mee zijn hoor met Jovanovic. Kun je beter nog Mbokani pakken, als je die kan temmen/gewoon laat spelen is dat echt wel een heel goeie spits.

Lorrekvk

Legacy Member
BleKKie zei:
Ik zou daar toch ook niet content mee zijn hoor met Jovanovic. Kun je beter nog Mbokani pakken, als je die kan temmen/gewoon laat spelen is dat echt wel een heel goeie spits.

Zijn toch twee verschillende types? Jovanovic zou de vervanger van Boussoufa moeten worden, terwijl Mbokani vooraan centraal speelt in de spits...

------- Lukaku/De Sutter ------- / Mbokani
Jovanovic ----------------------
--------- Kanu/Vargas ---------

Of ben ik mis?

Bart Religion

Legacy Member
exo zei:
Bwoah ik weet het niet, ik sta er toch enorm sceptisch tegenover. Is ook al rond de 30 dus dooverkoop waarde gaat sowieso heel laag zijn. Aankoopsom mag dan wel 0 EUR zijn maar die komt hier niet voor een appel en een ei spelen.

Is ook wel zo dat het voor een speler vast interessanter is om meerdere opties te hebben. Dan sta je sterker om te onderhandelen.

exo

Legacy Member
Uiteraard, en eerlijk gezegd zou ik als speler zijnde liever CL spelen met Olympiakos dan EL met Anderlecht. Of gewoon wat poen gaan pakken in Qatar of ergens in Arabië om zo m'n toekomst volledig veilig te stellen, al zal dat nu ook al wel het geval zijn.

BleKKie

Legacy Member
Lorrekvk zei:
Zijn toch twee verschillende types? Jovanovic zou de vervanger van Boussoufa moeten worden, terwijl Mbokani vooraan centraal speelt in de spits...

------- Lukaku/De Sutter ------- / Mbokani
Jovanovic ----------------------
--------- Kanu/Vargas ---------

Of ben ik mis?

Ja idd, daar heb je wel gelijk dat het verschillende spelers zijn, maar om hem als vervanger van Boussoufa te zien is er dan ook weer over, is toch veel meer een 2e spits dacht ik?

Clouds&Cereals

Legacy Member
Mavinga alsof hij gaat tekenen in Genk xD Hij twittert er nog altijd oplos dat hij weg wilt uit Genk...

starspike

Legacy Member
Mau5 zei:
Mavinga alsof hij gaat tekenen in Genk xD Hij twittert er nog altijd oplos dat hij weg wilt uit Genk...

Correctie: Hij heeft na het seizoen één keer getwitterd dat hij de manager in Liverpool wil overtuigen ;) Maar Liverpool is daarentegen al overtuigd dat ze hem niet willen. Tenzij hij dus een 2de twitter account heeft, die ik niet volg, wil ik dus wel eens zien hoe en waar hij "erop los twittert dat hij weg wil uit Genk".
Dus nu hangt het er gewoon vanaf wat Rennes en Villareal hem te bieden hebben op sportief vlak.

stormtrooper

Legacy Member
Ik weet niet of het klopt maar ik lees hier dat Casteels de wet van 78 zou willen gebruiken om toch naar Hoffenheim te gaan.

J.Brown

Legacy Member
Witsel staat dicht bij een transfer naar Benfica, voor een bedrag tussen de 8-12mil.
Lokomotiv Moskou zou interesse hebben in Defour, maar Steven zou Rusland niet zien zitten blijkbaar.

Dat er maar snel duidelijkheid komt,dat ze nog kunnen transferen indien 1 van die 2 vertrekt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan