Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fcberke

Legacy Member
pina zei:
fu all :tongue:

jullie kunnen allemaal den boom in!

41798_14290927899_1801197_n.jpg

report!:unsure:

caoimhin

Legacy Member
ralleke zei:
2,5 miljoen betalen voor vargas en dan zelf 5 miljoen vragen voor legaer.

I lol'd.

Vragen en krijgen is niet hetzelfde, Club is ook op 5 miljoen begonnen ;)

BleKKie

Legacy Member
Didierke10 zei:
Scepovic ook voorlopig nog niet weg. Rode Ster Belgrado kon voorlopig onvoldoende bankgaranties voorleggen om een transfer mogelijk te maken.

Hoeveel moet die wel kosten da? :D

Sick-Boy

Legacy Member
Bart Religion zei:
Heeft ook niet echt z'n kans gekregen. Terwijl Akpala en Kouemaha er ook niet veel van bakten.

Mja, ik weet niet hoe die op training was en bij Kortrijk heeft hij ook geen potten gebroken.
Je zou nochtans denken dat een Servisch (jeugd)international tegen een bal kan stampen :)

Ik denk dat die een paar Europese matchen gespeeld heeft. Maar ik herinner mij wel dat die toen niet goed was.

starspike

Legacy Member
Arne Nilis zit nu in Hasselt volgens de twitter van Sporza.
Altijd tof als iemand die zich te goed voelde voor ons, een pak lager mag verder doen.

Didierke10

Legacy Member
starspike zei:
Arne Nilis zit nu in Hasselt volgens de twitter van Sporza.
Altijd tof als iemand die zich te goed voelde voor ons, een pak lager mag verder doen.

Hoge bomen vangen veel wind zeker?
Scepovic was echt wel te plat voor de Club ze, als hij er bij Kortijk al niet bovenuit steekt dan wil dit ook wat zeggen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Anderlecht heeft nu net zijn loonkost de hoogte ingejaagd met een heel zwaar contract, Club heeft er twee van de hand gedaan. ALS het een Belgische club zou zijn dat hem terughaalt, zal het nu wel waarschijnlijk Club worden, tenzij Anderlecht zich superconfident voelt om de titel en CL te pakken het komende seizoen.

Morrissey

Legacy Member
Jova verdient 120 000 pond per week, zelfs de helft daarvan is voor een Belgische club onbetaalbaar.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
starspike zei:
Arne Nilis zit nu in Hasselt volgens de twitter van Sporza.
Altijd tof als iemand die zich te goed voelde voor ons, een pak lager mag verder doen.

Waar is zijn zogezegde supergave traptechniek dan naartoe? :p

Waarschijnlijk weer eentje die te veel op zijn lauweren ging rusten.

Gavin

Legacy Member
120 000 pond per week. Die kan toch nooit hetzelfde vragen? Geflopt tot en met. :lol:

mtm

Legacy Member
Fireflies zei:
Jova verdient 120 000 pond per week, zelfs de helft daarvan is voor een Belgische club onbetaalbaar.

In zijn eerste jaar (zijn tekenpremie was inbegrepen in dat loon). Voor het 2de en 3de contractjaar krijgt hij 60 000 pond per week.

Maar dwaze Purslow heeft zich daar toch enorm laten vangen. En Liverpool zit nu weer in de slechtste situatie. Jovanovic zijn manager kan rustig de alternatieven bekijken en dan zal Liverpool uiteindelijk 2 keuzes hebben: ofwel een nukkige Jovanovic houden met zijn riant loon, ofwel hem laten vertrekken en een deel van zijn loon verder afbetalen (want ik zie geen enkele club zoveel geld geven voor een matige speler :lol:).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan