Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharpshot

Legacy Member
Jullie zijn allemaal zo vies :( Wat is er gebeurd? Algemene depressie?

stormtrooper

Legacy Member
Proim zei:
Gast, wat heeft dat daar nu mee te maken.

In een paar weken tijd is de sportsectie toch echt wel serieus gedaald aan niveau.

en verdomme nu heb ik u rep gegeven ipv gereport :unsure:

Hehe, het was mij ook al opgevallen.

waffel

Legacy Member
sharpshot zei:
Jullie zijn allemaal zo vies :( Wat is er gebeurd? Algemene depressie?



Als de constante waarde, ik, in de zomervakantie wegvalt, heerst er hier absolute chaos.

Eagle`

Legacy Member
ze hebben gewoon hun klodde, wijven zijn nog meer uitstaanbaar bijna

sharpshot

Legacy Member
tis komkommer tijd voor iedereen é, als genk, rsca en gent geen transfers doen en die van club zijn al gedaan kunde niet over veel praten.

Tgaat hier altijd over zelfde, Judas, Lukaku, JurgenV, hvh, ....

Probeer je iedereen eens op te vrolijken en krijg je dit :sad:

Jarexx

Legacy Member
exo zei:
Waarom niet? Zegt hier niets verkeerd. Legear moet zich gewoon verzorgen en al het feesten achterwege laten, als hij dat niet kan moet hij maar stoppen met voetballen en in een fabriek gaan werken, dan kan hij wél elk weekend gaan feesten.

Probleem is dat zelf bandwerk te hoog gegrepen is voor hem in een fabriek ;)

Jurgenv1

Legacy Member
Timmie zei:
Kouemaha uitgeleend. De deur staat open voor een nieuwe spits :)

Meunier deed het opvallend goed tegen Aalst... Misschien nog even wachten hoe hij zich ontwikkelt tijdens de oefenmatchen?

Timmie

Legacy Member
Meunier deed het inderdaad goed, maar het was ook ook maar tegen Aalst natuurlijk.
Laat staan dat hij een jaar lang op hoog niveau zou kunnen blijven spelen.
Er moet wat mij betreft nog iemand bij, want als Vleminckx uitvalt door blessure of schorsing zit je met de gebakken peren.

Jurgenv1

Legacy Member
Timmie zei:
Meunier deed het inderdaad goed, maar het was ook ook maar tegen Aalst natuurlijk.
Laat staan dat hij een jaar lang op hoog niveau zou kunnen blijven spelen.
Er moet wat mij betreft nog iemand bij, want als Vleminckx uitvalt door blessure of schorsing zit je met de gebakken peren.

Akkoord. Nuja Hysén duikt steeds meer en meer op.

LaBuenaVida

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Akkoord. Nuja Hysén duikt steeds meer en meer op.

We zullen zien he ;)
Laten we hopen op een goede transfer, ik hoop nog stiekem op soriano, maar dat zal niet worden want die heeft al ergens een contract dacht'k!

NemesisBE

Legacy Member
Waarom is iedereen zo positief over Hysen? Is dat zo ne goeie dan? :]

Bart Religion

Legacy Member
Fulham wil hem ook blijkbaar, dus dat zal het wel niet worden allicht.

Didierke10

Legacy Member
sharpshot zei:
tis komkommer tijd voor iedereen é, als genk, rsca en gent geen transfers doen en die van club zijn al gedaan kunde niet over veel praten.

Tgaat hier altijd over zelfde, Judas, Lukaku, JurgenV, hvh, ....

Probeer je iedereen eens op te vrolijken en krijg je dit :sad:

Ma man toch, trek het je niet aan. :hug:
Hysen is trouwens momenteel topschutter in Zweden, Roel.

stormtrooper

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
We zullen zien he ;)
Laten we hopen op een goede transfer, ik hoop nog stiekem op soriano, maar dat zal niet worden want die heeft al ergens een contract dacht'k!

Soriano gaat quasi zeker naar Swansea.

MichielD4

Legacy Member
Atlético Cp speelt in derde klasse (Portugal), volgens mij was dit een scouting tip van Sporting Cp aan Cercle aangezien ze een samenwerkingsverband hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan