Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Gast, wat heeft dat daar nu mee te maken.
In een paar weken tijd is de sportsectie toch echt wel serieus gedaald aan niveau.
en verdomme nu heb ik u rep gegeven ipv gereport![]()
sharpshot zei:Jullie zijn allemaal zo viesWat is er gebeurd? Algemene depressie?
exo zei:Waarom niet? Zegt hier niets verkeerd. Legear moet zich gewoon verzorgen en al het feesten achterwege laten, als hij dat niet kan moet hij maar stoppen met voetballen en in een fabriek gaan werken, dan kan hij wél elk weekend gaan feesten.

Timmie zei:Kouemaha uitgeleend. De deur staat open voor een nieuwe spits![]()
Timmie zei:Meunier deed het inderdaad goed, maar het was ook ook maar tegen Aalst natuurlijk.
Laat staan dat hij een jaar lang op hoog niveau zou kunnen blijven spelen.
Er moet wat mij betreft nog iemand bij, want als Vleminckx uitvalt door blessure of schorsing zit je met de gebakken peren.
Jurgenv1 zei:Akkoord. Nuja Hysén duikt steeds meer en meer op.

sharpshot zei:tis komkommer tijd voor iedereen é, als genk, rsca en gent geen transfers doen en die van club zijn al gedaan kunde niet over veel praten.
Tgaat hier altijd over zelfde, Judas, Lukaku, JurgenV, hvh, ....
Probeer je iedereen eens op te vrolijken en krijg je ditad:

LaBuenaVida zei:We zullen zien he
Laten we hopen op een goede transfer, ik hoop nog stiekem op soriano, maar dat zal niet worden want die heeft al ergens een contract dacht'k!
Zyklon zei:Morgen tekent deze speler (filmpje) bij Cercle een driejarig contract, hij moet Reynaldo gaan vervangen op de rechter flank.
Welk niveau is dat? Het verdedigen daarZyklon zei:Morgen tekent deze speler (filmpje) bij Cercle een driejarig contract, hij moet Reynaldo gaan vervangen op de rechter flank.
