Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NotoriousP

Legacy Member
Wacht dan ineens tot na de match, dan kan je ineens de overwinningsdanskes meepikken?

Rogue

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Team
We hebben al twaalf middenvelders ;) Dus der moeten er geen bijkomen .


'k Vind het opmerkelijk dat Dalmat mag blijven. Voor mij was dat één van de minderen van vorig seizoen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
kan niet wachten op het gefluit van die bruggeboys als ze tegen anderlecht spelen:bow:

Vargas zal probably toch gekwetst zijn dus zal niet gebeuren :evil:

Timmie

Legacy Member
Rogue zei:
'k Vind het opmerkelijk dat Dalmat mag blijven. Voor mij was dat één van de minderen van vorig seizoen.
Inderdaad. Een van de rare beslissingen van het bestuur. Voegt ook absoluut niets toe aan het team. Niet wat voetballende kwaliteiten betreft, noch op het vlak van mentaliteit.

kingjulie

Legacy Member
Dalmat is ne goeie kerel, ik vond die vorig seizoen best wel goed.

|steven|

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Team
We hebben al twaalf middenvelders ;) Dus der moeten er geen bijkomen .

Goed om zo eens een overzicht te zien. In de aanval is toch wel een ervaren spits nog wenselijk.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Het seizoen voor dit was hij Belgische topschutter dus zal wel iets meer dan ca va geweest zijn. Dit seizoen was em wel erbarmelijk

Eagle`

Legacy Member
dorge was top zen eerste seizoen naar belgische normen, woog op een verdediging, sterk, goed in de combinatie, ik snap nog steeds ni waar da allemaal naar toe is, buiten die flits tegen gent :(

Boukreev

Legacy Member
Eagle` zei:
dorge toch ni uitgeleend ofwa ? en geraerts ?

dorge is wel uitgeleend, site moet gwn nog geupdate worden.

verbouwhede, simaeys, marcos en geraerts liggen sowieso uit de kern, maar zijn ze nog niet vanaf geraakt.


NemesisBE zei:
Geen andere alternatieven op rechterwinger voor Dirar zeker?

dat zal de rede zijn, maar ben ik niet mee eens. refaelov, dirar en meunier kunnen zowel links als rechts. links is er dan nog lestienne en rechts dalmat. ik zou liever refaelov/dirar als basis zien met af en toe is wat kansen voor lestienne en meunier ipv dalmat steeds weer te laten opdraven.

exo

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
hadden ze toen gewoon wat redelijk gedaan had Kouemaha die titel wel gekregen. Nuja...

Hadden ze het seizoen daarvoor wat redelijk gedaan was Anderlecht kampioen geweest op basis van doelsaldo, dat was toen ook niet het geval door de regels. Diezelfde regels hebben ook bepaald dat Lukaku en niet Kouemaha topschutter is geworden.

Wijsheid

Legacy Member
T blijft natuurlijk een forum, maar zulke discussies zijn nutteloos. Anders kunnen we ook discussiëren over het feit dat Anderlecht dit jaar kampioen was indien we 3jaar vroeger waren, toen er geen po waren.

exo

Legacy Member
Idd, onnodige discussie, dus onnodig die boven te halen. De regels zijn nu eenmaal wat ze zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan