Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JPV

Legacy Member
Swagger zei:
JPV, ik bewonder uw positieve ingesteldheid, gij zijt nen echte optimist denk ik (heb ik ook al in andere topics gemerkt)

Ik ben dan ook supporter van Standard (al ben ik nu al 1 jaar niet meer in Sclessin geraakt :(), de kampioen van 2012-2013 :applause::doh:

Irriducibili

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Europees zijn wij belgen jammer genoeg niks MEER waard, en dit wordt elk jaar pijnlijker bevestigd.

Met sommige uitschieters gaan we er niet komen .
Achja, den iendracht heeft al even niet meer Europees gespeeld he ;).

BleKKie

Legacy Member
Je kan toch wel stellen dat we het Europees, ondanks onze beperkte budgetten toch redelijk goed doen hé. In de CL heeft elke ploeg waartegen we spelen een budget van meer dan het dubbele waarschijnlijk en in de EL de helft van de ploegen, wat verwacht je dan, dat je iedereen zomaar naar huis speelt, dat zou niet echt logisch zijn hé :p
Moesten ze die FFP er door krijgen dan zouden we niet slecht staan, maar natuurlijk gaan de grote ploegen/competities natuurlijk wel altijd een andere manier vinden om aan geld te komen.

djemz

Legacy Member
dacuba zei:
Als ge een gemiddelde van de prestaties van nationale ploeg + competitie maakt zijn wij echt niet beter dan die landen. Daar moeten we naar toe groeien. Onze competitie is iets sterker, nu nog de prestaties van de nationale ploeg.

??? Ben jij normaal niet diegene die die mannen de hemel in prijst en een volledige wk website aan het maken is voor de tien man en een paardekop van 9lives terwijl we verre van gekwalificeerd zijn?



Europees niks voorstellen? Vorig jaar hebben alle3 onze ploegen overwinterd. Alleen was het jammer dat Genk zo slecht was in de CL

djemz

Legacy Member
Klopt, maar volgens mij komt zoiets door automatismes in die ploegen (al ken ik die spelers niet echt goed). Kijk naar onze Duivels Benteke en Debruyne komen er samen in en plots kunnen we vlot scoren. Minder vedetten en meer automatismes de vorige jaren en we gingen wss ook wel al verder gestaan hebben in die jaren.

JPV

Legacy Member
boa, begin november verschijnt een nieuwe FIFA ranking waarin we 20-ste zullen staan. Dan schuiven we weer wat op :). Ik zie ons trouwens met de nationale ploeg binnen de top 10 staan binnenkort, en dat lijkt me dan ook onze echte waarde (toch met de huidige lichting).


(fifa ranking is NIET te vertrouwen tussen de continenten onderling, maar wel als het over landen binnen 1 continent gaat)

LaBuenaVida

Legacy Member
Een foto van Saint James Park. Getrokken waar ik stond
Ik zal later op de dag wel een filmpje posten van de sfeer voor en tijdens de match

img1961y.jpg

djemz

Legacy Member
irritante gasten dat jullie zijn zeg voor de match. Ik hoopte precies op een bende engelse hooligans die er plots gingen opvliegen.

LaBuenaVida

Legacy Member
Rbn13 zei:
Zat ik in die auto, k had doorgereden.

Mensen ambeteren =/= sfeer maken.

Dan doe je dat maar ;)
Als je goed kijkt moeten die mensen lachen en zwaaien ze.

Jullie kunnen nogal zagen zulle. Wij hebben ons geamuseerd en de supporters van Newcastle ook met ons.

Irriducibili

Legacy Member
Rbn13 zei:
Zat ik in die auto, k had doorgereden.

Mensen ambeteren =/= sfeer maken.

Het is ook niet mijn manier van supporteren maar daar is toch niets mis mee.
Heb zelf het gevoel dat die in de auto dat ook niet zo erg vonden.

Ik zou het best wel grappig vinden.

Vedeco

Legacy Member
Willen de wereldverbeteraars zich onthouden aub. Er gebeurt niets crimineel in dat filmpje hé.

BleKKie

Legacy Member
Dat is gewoon altijd bij zo'n verplaatsingen, en al heus niet alleen bij Brugge hoor, met de Belgen in Engeland was dat ook zo, gewoon tegen iedereen zitten lullen. Het is niet dat ze uitgescheten worden hé, gewoon wat plezier maken.

LaBuenaVida

Legacy Member
Natuurlijk, wij hebben enorm veel fotos samen met engelsen en vele die gewoon meezongen met iedereen.
Vooral in het café in het stadion zelf. We zaten allemaal door elkaar.

En dat is bij alle verplaatsingen zo, behalve bij verplaatsingen waar je nergens naar toe mag à la hannover.

Alcoholic Punk

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Zelfs bij het scoren van een goal wordt er geen deuntje afgespeeld of de naam een paar keer afroepen.

Anyways, twas een topverplaatsing!

Gelukkig maar, heb persoonlijk een hekel aan van die goal deuntjes.

En normaal dat je Newcastle niet hoorde, de supporters die ik er van ken hadden alvast geen interesse in deze match, de verplaatsingen daarentegen doen ze wel.

Mij verder wel amuseerd voor de match, ook eerste keer in jaren dat ik voet in een discotheek zet maar bon, er was drank en bekend volk dus we hebben ons amuseerd.

sharpshot

Legacy Member
Riante ontslagvergoeding Georges Leekens roept vragen op | Blue Army | FC Bruges fans

Georges Leekens is ontslagen, maar het voetballeven gaat door. Donderdag speelt Club tegen Newcastle en voor de veiligheid worden daarvoor 400 extra politieagenten opgetrommeld. Dat feit, in combinatie met de berichten over de ontslagvergoeding, doen gouverneur Decaluwé zeggen dat het bedrag onethisch is. “Vooral in deze tijden, ik denk aan Ford Genk. Maar vooral ook het feit van de politieveiligheid. Voor de politie van Brugge kost dat 600.00 euro aan extra. Als men zoveel kan geven voor een uittredingsvergoeding dan vind ik dat ze ook exra inspanningen kunnen leveren voor de veiligheid en die meer helpen betalen. Het is altijd belastinggeld dat betaald moet worden”, meent hij.

Het is wel hen (en niet Club) die het opleggen dat heel het zuid moet verkocht worden aan Engelse fans, dus moeten zij maar zelf opdraaien voor die kost.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan