Clouds&Cereals
Legacy Member
Het gaat inderdaad wel eens wat minder gaan maar Vossen & Benji scoren al een hele tijd aan de lopende band. En bij Genk ligt vooral het probleem defensief, als je dan weet dat Kara en Simaeys ons versterken dan kunnen we wel eens meedoen voor de prijzen. Meedoen ik zeg niet winnen.


ad:

