Maxwell
Legacy Member
waffel zei:En waarom?
In Clement we trust. Nee ma kheb gewoon zo'n voorgevoel

Het effect van een 'nieuwe coach' zorgt altijd voor iets extra.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waffel zei:En waarom?


Maxwell Sanchez zei:In Clement we trust. Nee ma kheb gewoon zo'n voorgevoel
Het effect van een 'nieuwe coach' zorgt altijd voor iets extra.

Bonzo zei:Vandaag op de P-trein van Brussel naar Oostende: +-20 politieagenten die de volledige rit door de wagonnen liepen. In mijn wagon zaten alvast een tiental Newcastle supporters, geen idee hoe het zat met de rest van de trein.
Viel me op dat ik geen woord van hun Engels verstond, en dat ze elkaar de hele rit aflostten om naar het toilet te gaan, en daarvoor altijd de weg vroegen aan de eerste politieagent die ze tegenkwamen![]()

Klopgeest zei:Webcam Markt Brugge | Officiële site Comité voor Initiatief van Brugge
Benieuwd hoe het er tegen een uur of 5-6 eruit gaat zien daar!
Mau5 zei:Geen Benji/Barda bij Genk, dus starten met Plet en Vossen dan denk ik? Of heeft Been ballen ( en is hij een beetje gek) en start bij met Schrijvers - Vossen...
sharpshot zei:Sterke Jan komt Club aanmoedigen (en aftrap geven) vanavond.
Winnen komt dichter en dichter!
Door UEFA-protocol mogen we de aftrap niet laten geven door Jan Ceulemans.

Klopgeest zei:In Brugge is er buiten de toeristen zelf eigenlijk niets te beleven, viel mij enorm hard tegen daar. Precies of er geen dagdagelijks leven is in de stad?