Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bonzo

Legacy Member
Vandaag op de P-trein van Brussel naar Oostende: +-20 politieagenten die de volledige rit door de wagonnen liepen. In mijn wagon zaten alvast een tiental Newcastle supporters, geen idee hoe het zat met de rest van de trein.
Viel me op dat ik geen woord van hun Engels verstond, en dat ze elkaar de hele rit aflostten om naar het toilet te gaan, en daarvoor altijd de weg vroegen aan de eerste politieagent die ze tegenkwamen :D

waffel

Legacy Member
Maxwell Sanchez zei:
In Clement we trust. Nee ma kheb gewoon zo'n voorgevoel :p
Het effect van een 'nieuwe coach' zorgt altijd voor iets extra.

Laat ons hopen. Ik wil veel Belgisch voetbal na de winterstop :p

Hekje#

Legacy Member
Bonzo zei:
Vandaag op de P-trein van Brussel naar Oostende: +-20 politieagenten die de volledige rit door de wagonnen liepen. In mijn wagon zaten alvast een tiental Newcastle supporters, geen idee hoe het zat met de rest van de trein.
Viel me op dat ik geen woord van hun Engels verstond, en dat ze elkaar de hele rit aflostten om naar het toilet te gaan, en daarvoor altijd de weg vroegen aan de eerste politieagent die ze tegenkwamen :D

2 weken geleden naar Sunderland - Newcastle geweest. Is hetzelfde dialect en je moet idd wel wat moeite doen om die mannen te verstaan. Zeker als ze tegen mekaar bezig zijn en geen moeite doen :D

Alcoholic Punk

Legacy Member
Ja dat Geordie accent is iet raars.
Vanmorgen telefoon gehad ook van bevriende Newcastle supporter (ie was al verloren gelopen) op gegeven moment toch ook gevraagd of ie Engels kon praten :D

sharpshot

Legacy Member
Sterke Jan komt Club aanmoedigen (en aftrap geven) vanavond.

Winnen komt dichter en dichter!

Clouds&Cereals

Legacy Member
Geen Benji/Barda bij Genk, dus starten met Plet en Vossen dan denk ik? Of heeft Been ballen ( en is hij een beetje gek) en start bij met Schrijvers - Vossen...

Rbn13

Legacy Member
Mau5 zei:
Geen Benji/Barda bij Genk, dus starten met Plet en Vossen dan denk ik? Of heeft Been ballen ( en is hij een beetje gek) en start bij met Schrijvers - Vossen...

Ik gok op een versterkt middenveld en Vossen diep, zoiets:

Van Hout
Fernandez-Nadson-Kouly-Tshimanga
Anele-Hyland
Buffel-Gorius-Monrose
Vossen

Clouds&Cereals

Legacy Member
Denk het ook zo, maar tegen kortrijk was het zo gene vette. Liever gewoon Benji vervangen door Plet/schrijvers want anders gaat Gorius weer verloren lopen imho. Desnoods Monrose op de positie van Benji en Tschimanga op de links buiten.

waffel

Legacy Member
222555_10151192679358644_122214124_n.jpg


And so it begins... Eiermarkt. (net naast de markt)

TazzDeMazz

Legacy Member
The british are coming...
Kzie daar precies maar 1 flik staan. (din geeln) Zal gezellig worden als die engelsen het bont maken.

waffel

Legacy Member
:lol:


Zit trouwens vol met flikken op de markt. Sebiet gaan ze scherm zetten.

Klopgeest

Legacy Member
In Brugge is er buiten de toeristen zelf eigenlijk niets te beleven, viel mij enorm hard tegen daar. Precies of er geen dagdagelijks leven is in de stad?

bluecadet3

Legacy Member
Dode stad van vlaanderen hé , al een paar eeuwen zo. Chance dat de mensen rond de stad nog patatten kunnen komen brengen!!!

waffel

Legacy Member
Klopgeest zei:
In Brugge is er buiten de toeristen zelf eigenlijk niets te beleven, viel mij enorm hard tegen daar. Precies of er geen dagdagelijks leven is in de stad?

Da's waar, historische stad die niet teveel van overlast wil weten he. Je moet de plaatsen kennen en weten wat er te doen is, er wordt heel veel georganiseerd.
Donderdagavond is er nu ook leven in de brouwerij omdat Brugge ieder jaar meer studenten telt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan