Archief - UEFA Champions League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Eagle` zei:
t' was een meisje aka "la petite" :unsure:

Geluid stond te zacht (XBL Party :p) om alles op te vangen, maar ik dacht erna half te horen 'hij zei dat hij een goede voetballer was', precies doelende op dat laatste stukje waar ie naar zn kind grijnsde en wat zei? Of heb ik dat verkeerd gehoord? :unsure:

Jepjep

Legacy Member
JAAAA GVD JAAAAA:D
Wat een spanning, maar de ontlading was des te groter.
Leuke wedstrijd ook :)

Swagger

Legacy Member
Niet alle rsca-supps zetten een grote muil op en zijn arrogant.

Ikzelf vond de uitspraken van onze voorzitter, als we al zouden geplaatst zijn, ook hatelijk en totaal misplaatst. Ik heb mij al vaker geërgerd aan die zijn uitspraken.

Voor de rest, was er vandaag veel inzet en overgave, maar groot moeten we echt niet gaan doen, want het was 80 minuten zwak voetbal. Dus werk aan de winkel daar in Anderlecht.

asmo

Legacy Member
Ik hoop dat van den Brom tijd krijgt en hij volgend jaar die kern gewoon kan uitmesten. Odoi, Wasyl, Deschacht, Gillet, De Sutter, Jovanovic, Klejstan. Allemaal vet betaald en hun contract niet waard. Gewoon weg ermee. Geef kansen aan de jeugd. Geef Iakovenko een contract verlenging. Dat is iemand die het waard is! Al zoveel keren afgeschreven en als huisvuil behandeld, maar steeds willen terugkeren en knokken voor zijn plaats.

Praet, Canesin, Kabasele, Bruno. Geef die mannen gewoon is een kans aub.

pina

Legacy Member
Juhasz is van opleiding zelfs oorspronkelijk een spits, hij heeft bij de assist drie man van AEL aangetrokken waardoor mbokani werd geisoleerd. En na de goal kon hij gewoon in de verdediging plaatsnemen zoals altijd. Dus wel een geniale wissel van de trainer

s.i.m.o.n

Legacy Member
Lilspanyol zei:

Als je al ruim 10 jaar top 4 speelt in Engeland + in Europa sterk speelt, dan ben je een topper. Zeggen dat Arsenal geen topper is, is bullsh*t.

Dat even terzijde :)

The Black Mamba

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Ik supporter volledig voor Belgische ploegen in Europa, maakt niet uit wie het is..
Maar als Club supporter mag ik het toch wel ergens jammer vinden dat RSCA weer 17 miljoen rijker is? De kloof met RSCA en de rest in België is al behoorlijk groot. Wat ze er mee aanvangen is natuurlijk een ander verhaal.

Goh dat verschil merk je toch niet aan de inkomende transfers. Anderlecht heeft geen geld om een centrale verdediger te kopen ondanks al die miljoenen van Bouss, Mazuch, Legear en Lukaku. Brugge heeft de voorbije 2 jaar bijna 2 elftallen gekocht terwijl ze toch veel minder verdiend hebben aan uitgaande transfers. Genk en Standard hebben dan weer de voorbije jaren financieel erg goed geboerd, daar lijkt het toch ook vooral een probleem met wat ze met dat geld aanvangen.

Goed dat we geplaatst zijn maar een uitschakeling had Roger VDS echt wel verdiend. Zijn belachelijke uitspraken zijn echt niet meer te tellen, logisch dat dan ook Herman regelmatig onzin uitkraamt. De tijden met Constant VDS en Mister Michel zijn al een tijdje achter ons dus België hoeft geen schrik te hebben dat de kloof met Anderlecht te groot wordt.

Wat je er mee doet is inderdaad cruciaal. Zo hebben bijvoorbeeld Mbokani en Vleminckx ongeveer evenveel gekost en heeft die eerste Anderlecht al een kampioenschap en een CL deelname bezorgt terwijl die tweede vooral raak schoot met flesjes. De geïnvesteerde miljoenen in geblesseerde spelers en het legioen uitgeleende spelers bij Anderlecht is dan weer heel erg pijnlijk. De belachelijke contracten van Jova, Gillet en Deschacht zijn ook intriest. Je kan daar dan even goed (imo moeten ze nu al niet onderdoen en in de toekomst zal dat zeker zo zijn) Iakovenko, Bruno en Lukaku zetten. Jammer dat Jordan nog geblesseerd is, ik zie die anders ook wel doorbreken onder John VDB. Deschacht is een kakzak en Safari is toch ook maar wisselvallig.

Radbraker

Legacy Member
Donderdag 17u45.

Is mogelijk:
Pot 1: Barcelona
Pot 2: Manchester City
Pot 3: Anderlecht
Pot 4: Dortmund

Oh god please !

TazzDeMazz

Legacy Member
Zie morgn al staan in de voetbalnieuws en nr10 sites van deze wereld dat and donk benadert. Dat ze met die miljoenen maar eens een speler halen waarvoor ik men ogen opentrek. Want tot nu toe een gefaald transferbeleid deze periode.

Rikie

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Zie morgn al staan in de voetbalnieuws en nr10 sites van deze wereld dat and donk benadert. Dat ze met die miljoenen maar eens een speler halen waarvoor ik men ogen opentrek. Want tot nu toe een gefaald transferbeleid deze periode.

Vargas, Molins en Suarez é :unsure:

Drew

Legacy Member
Dat ze Boyata aantrekken? Als Twente dat kan, moet dat toch ook mogelijk zijn voor Anderlecht?

Maxwell

Legacy Member
pina zei:
Juhasz is van opleiding zelfs oorspronkelijk een spits, hij heeft bij de assist drie man van AEL aangetrokken waardoor mbokani werd geisoleerd. En na de goal kon hij gewoon in de verdediging plaatsnemen zoals altijd. Dus wel een geniale wissel van de trainer

Tja, dat is ook alleen maar een 'geniale' wissel als die goal valt eh. Anders praat iedereen er volgende week nog over waarom hij geen aanvallende speler bracht.

Rikie zei:
Vargas, Molins en Suarez é :unsure:

& Cyriac nondeju ! :unsure:

Nahrtent

Legacy Member
asmo zei:
Ik hoop dat van den Brom tijd krijgt en hij volgend jaar die kern gewoon kan uitmesten. Odoi, Wasyl, Deschacht, Gillet, De Sutter, Jovanovic, Klejstan. Allemaal vet betaald en hun contract niet waard. Gewoon weg ermee. Geef kansen aan de jeugd. Geef Iakovenko een contract verlenging. Dat is iemand die het waard is! Al zoveel keren afgeschreven en als huisvuil behandeld, maar steeds willen terugkeren en knokken voor zijn plaats.

Praet, Canesin, Kabasele, Bruno. Geef die mannen gewoon is een kans aub.

:lol:

Jongens, jongens, ...

Sorry, maar dit is echt kortzichtige raaskalderij. Gillet was vorig jaar samen met Suarez de meest bepalende speler voor Anderlecht in Europa (en deed het in de competitie ook niet slecht), Jovanic heeft vorig jaar ook - vooral in het begin van het seizoen - heel wat beslissende acties/goals gemaakt. De Sutter heeft vandaag heel hard gewerkt. Verdomme, die jongen werkt altijd heel hard, en voor hetzelfde geld knalt ie er één in en is hij weer de held die onder AJ zulk onrecht werd aangedaan :s. Odoi heeft amper een maand kansen gekregen, heeft mooie dingen laten zien en op basis van een mindere prestatie schrijf jij die nu al af... Ik denk trouwens niet dat een ex-speler van STVV die vorig jaar een gans seizoen op de bank heeft gezeten zo'n vetbetaald contract zal hebben, hoor (Gillet na z'n verlenging van vorig jaar is een ander verhaal...) en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Een speler die niet in vorm is =/= een slechte speler. Als die spelers die jij zonder pardon zou buitensmijten de komende weken een paar beslissende doelpunten maken sta jij sowieso weer op de eerste rij om ze in je armen te sluiten, en Jakovenko gaat ook niet eeuwig op dit niveau blijven spelen hoor..

Wat vergeten supporters toch snel, zeg. Loonproblematiek is idd ook niet om mee te lachen, die gasten verdienen stuk voor stuk allemaal veel te veel, maar dat heeft hier effe niets mee te maken.

Canesin is trouwens ook niet in vorm, heeft vorig jaar enkele hele goede matchen gespeeld in het begin van het seizoen maar is dan wat weggedeemsterd... en lol @ "geef Praet en Bruno eens (en niet 'is', maar 'eens') een kans. Wat heeft JVDB eigenlijk de laatste weken zitten doen, denk je? Had je echt gedacht dat Bruno in de basis zou mogen starten? Op basis waarvan? Mooi voor hem dat hij zo sterk invalt maar in de basis gaat die jongen met nog meer zenuwen zitten dan Biglia, en zijn z'n tegenstanders nog allemaal fris, dat werkt gewoon niet... Nu mocht hij invallen zonder druk, want half Anderlecht had het toch al min of meer opgegeven. Je zag gewoon dat die jongen zonder complexen speelde.

Sorry voor de rant maar van zulk een posts krijg ik het echt :angry:.

benjigoal

Legacy Member
Meer speeltijd voor Bruno! Die kan tenminste nen deftige voorzet trappen. Ook Iakovenko en Praet mogen kansen krijgen vind ik. Zeer content met het resultaat maar sommige spelers zijn toch echt average at best. Enkel Biglia, Mbokani, Kouyaté en Proto van de basiself speelden goed. Odoi, Deschacht, Gillet, Klejstan mag allemaal weg van mij.

Een poule met manchester city en bate zie ik wel zitten

The Black Mamba

Legacy Member
spinx zei:
Anderlecht moet wel eens stoppen bij iedere kwalificatiecampagne over het geld te praten... Dat heeft hun al miljoenen gekost...

En Anderlecht moet echt eens durven gaan voor de 2de plaats... Alles op de jeugd zetten IMO

Dat zijn de kranten ook wel hoor. Bij de testmatchen tegen Standard stond er ook overal in de kranten "de wedstrijd van 15 miljoen". Vooral Roger VDS moet stoppen met zijn dwaze voorspellingen altijd. De rest van België moet geen schrik hebben trouwens, de kloof zal niet snel te groot worden. Roger en Herman zijn niet Constant en Mister Michel.

Ik ga pas echt content zijn als overbetaalde dutsen zonder uitstraling als Deschacht, De Sutter, Gillet, Jovanovic hier weg zijn. Dan kan ik nog leven met eens een Kljestan of Kanu als opvulling. Praet, Bruno en J. Lukaku (Deschacht is een ramp en Safari is ondanks af en toe eens een goede voorzet ook maar matig) moeten hier gewoon doorbreken komend seizoen.

@hierboven: Gillet heeft paar maand goed gespeeld, alhoewel dat toch ook vooral doelpunten waren en niet veel meer. Daarna een zwaar contract gekregen en ik had toen al voorspeld dat hij terug ging beginnen dutsen. Het heeft nog een paar weken geduurd maar daarna was het zo. Hij is totaal niet geschikt om een echte rechtsbuiten te zijn, zijn beste seizoen was simpelweg op de rechtsachter. Als we zo'n speler op zo'n positie hebben lopen is dat toch gewoon niet goed genoeg voor een ploeg als Anderlecht?

Jovanovic verdedigen kan ik nog begrijpen. Die kan zijn nut hebben (en heeft vorig jaar ook goede dingen gedaan) maar die loopt gewoon zodanig met zichzelf te vechten steeds en heeft zo'n zwaar contract dat ik die ook liever zie weggaan.

Odoi is niet slecht in de JPL, kan beter voetballen als Wasyl maar verdedigend is dat toch ook niet het niveau om CL te spelen of om iets te bereiken in de EL. Ik zie hem wel nog sterker worden maar ik heb bitter weinig vertrouwen in zijn verdedigende kwaliteiten tijdens een belangrijke wedstrijd.

Ik heb wel een goed gevoel bij Juhasz, ik zie die een goed seizoen spelen.

Mudi

Legacy Member
s.i.m.o.n zei:
Als je al ruim 10 jaar top 4 speelt in Engeland + in Europa sterk speelt, dan ben je een topper. Zeggen dat Arsenal geen topper is, is bullsh*t.

Dat even terzijde :)

Laat hun maar. In Spanje heb je maar 2 toppers dus daarom dat hij zich dergelijke dingen afvraagt. En Arsenal speelt al 15 jaar achter elkaar de CL groepsfase (dus top 4 finish). Niet dat het een prijs geeft, maar Arsenal heeft wel een naam op Europees vlak.

Ontopic: wat vond ik het toch jammer voor Udinese. Ik gunde het Di Natale zo hard. Wat een geweldenaar is hij toch.

En WTF gebeurt er in Italiaans voetbal. Dit jaar 2 ploegen die de CL groepsfase spelen en Juventus die vanaf pot 3 geplaatst is.

Ik hoop deze loting voor Arsenal:
Arsenal
Schalke
Juventus
Montpellier

asmo

Legacy Member
Sindweller zei:
:lol:

Jongens, jongens, ...

Sorry, maar dit is echt kortzichtige raaskalderij. Gillet was vorig jaar samen met Suarez de meest bepalende speler voor Anderlecht in Europa (en deed het in de competitie ook niet slecht), Jovanic heeft vorig jaar ook - vooral in het begin van het seizoen - heel wat beslissende acties/goals gemaakt. De Sutter heeft vandaag heel hard gewerkt. Verdomme, die jongen werkt altijd heel hard, en voor hetzelfde geld knalt ie er één in en is hij weer de held die onder AJ zulk onrecht werd aangedaan :s. Odoi heeft amper een maand kansen gekregen, heeft mooie dingen laten zien en op basis van een mindere prestatie schrijf jij die nu al af... Ik denk trouwens niet dat een ex-speler van STVV die vorig jaar een gans seizoen op de bank heeft gezeten zo'n vetbetaald contract zal hebben, hoor (Gillet na z'n verlenging van vorig jaar is een ander verhaal...) en zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Een speler die niet in vorm is =/= een slechte speler. Als die spelers die jij zonder pardon zou buitensmijten de komende weken een paar beslissende doelpunten maken sta jij sowieso weer op de eerste rij om ze in je armen te sluiten, en Jakovenko gaat ook niet eeuwig op dit niveau blijven spelen hoor..

Wat vergeten supporters toch snel, zeg. Loonproblematiek is idd ook niet om mee te lachen, die gasten verdienen stuk voor stuk allemaal veel te veel, maar dat heeft hier effe niets mee te maken.

Canesin is trouwens ook niet in vorm, heeft vorig jaar enkele hele goede matchen gespeeld in het begin van het seizoen maar is dan wat weggedeemsterd... en lol @ "geef Praet en Bruno eens (en niet 'is', maar 'eens') een kans. Wat heeft JVDB eigenlijk de laatste weken zitten doen, denk je? Had je echt gedacht dat Bruno in de basis zou mogen starten? Op basis waarvan? Mooi voor hem dat hij zo sterk invalt maar in de basis gaat die jongen met nog meer zenuwen zitten dan Biglia, en zijn z'n tegenstanders nog allemaal fris, dat werkt gewoon niet... Nu mocht hij invallen zonder druk, want half Anderlecht had het toch al min of meer opgegeven. Je zag gewoon dat die jongen zonder complexen speelde.

Sorry voor de rant maar van zulk een posts krijg ik het echt :angry:.
De doelpunten van Gillet verbloemden vorig jaar zijn compleet gebrek aan voetballend vermogen. Nu dat die doelpunten wegvallen zit je daar met een beperkte voetballer die niet goed genoeg is voor de rechterflank en zichzelf te goed voelt voor de rechtsbackpositie. Jovanovic irriteerde vorig seizoen ook al enorm en gaat nu gewoon op zijn elan door.
De Sutter heeft hard gewerkt, leuk. Het feit dat hij geen bal kan controleren, niet kan kaatsen, niet kan koppen, niet op doel kan schieten, de fysiek heeft van een 10-jarige (serieus, dat is echt een profvoetballer onwaardig), dat doet er allemaal niet toe. Want ja, hij werkte hard enzo.

Ik verwachtte niet dat die jongens zoals Bruno e.d starten in deze kwalificatiematch. Maar ze moeten wel nog steeds meer kansen krijgen in de competitie.

The Black Mamba

Legacy Member
Rubmifer zei:
Hoe leidt extra geld voor Anderlecht nu naar een sterkere competitie? Ja, Anderlecht kan betere spelers aankopen, maar wat winnen de andere teams daar nu bij?

Kijk, ik vind het goed voor het imago van het Belgisch voetbal dat er tenminste 1 belgische ploeg in de CL zit. Of dat nu Genk, Standard of RSCA is, maakt niet uit. Alleen heeft Anderlecht nu als rechtstreekse concurrent er wel 15 miljoen extra bij die ze kunnen gebruiken, en dat zie je als supporter van een concurrent nu eenmaal niet graag gebeuren. En ik denk dat vele Belgische supporters zo stiekem denken.

Leekens maakt jullie dit jaar kampioen en dan heb je ook 15 miljoen in de pocket. Dat is dan ook te danken aan Anderlecht (toch de meeste punten geleverd voor het coëfficiënt als ik mij niet vergis)!

Maxwell

Legacy Member
Begrijp echt niet waarom TDS nu opeens zou moeten opkrassen ? Hoe ondankbaar zou dat niet zijn zeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan