Jongens, jongens, ...
Sorry, maar dit is echt kortzichtige raaskalderij. Gillet was vorig jaar samen met Suarez de meest bepalende speler voor Anderlecht in Europa (en deed het in de competitie ook niet slecht), Jovanic heeft vorig jaar ook - vooral in het begin van het seizoen - heel wat beslissende acties/goals gemaakt. De Sutter heeft vandaag heel hard gewerkt. Verdomme, die jongen werkt altijd heel hard, en voor hetzelfde geld knalt ie er één in en is hij weer de held die onder AJ zulk onrecht werd aangedaan

. Odoi heeft amper een maand kansen gekregen, heeft mooie dingen laten zien en op basis van een mindere prestatie schrijf jij die nu al af... Ik denk trouwens niet dat een ex-speler van STVV die vorig jaar een gans seizoen op de bank heeft gezeten zo'n vetbetaald contract zal hebben, hoor (Gillet na z'n verlenging van vorig jaar is een ander verhaal...) en zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Een speler die niet in vorm is =/= een slechte speler. Als die spelers die jij zonder pardon zou buitensmijten de komende weken een paar beslissende doelpunten maken sta jij sowieso weer op de eerste rij om ze in je armen te sluiten, en Jakovenko gaat ook niet eeuwig op dit niveau blijven spelen hoor..
Wat vergeten supporters toch snel, zeg. Loonproblematiek is idd ook niet om mee te lachen, die gasten verdienen stuk voor stuk allemaal veel te veel, maar dat heeft hier effe niets mee te maken.
Canesin is trouwens ook niet in vorm, heeft vorig jaar enkele hele goede matchen gespeeld in het begin van het seizoen maar is dan wat weggedeemsterd... en lol @ "geef Praet en Bruno eens (en niet 'is', maar
'eens') een kans. Wat heeft JVDB eigenlijk de laatste weken zitten doen, denk je? Had je echt gedacht dat Bruno in de basis zou mogen starten? Op basis waarvan? Mooi voor hem dat hij zo sterk invalt maar in de basis gaat die jongen met nog meer zenuwen zitten dan Biglia, en zijn z'n tegenstanders nog allemaal fris, dat werkt gewoon niet... Nu mocht hij invallen zonder druk, want half Anderlecht had het toch al min of meer opgegeven. Je zag gewoon dat die jongen zonder complexen speelde.
Sorry voor de rant maar van zulk een posts krijg ik het echt

.