Pfff ja zeg, Gillet was vandaag wat ongelukkig in z'n afwerking en hij is niet in vorm. Dat heb ik daarnet al gezegd. En ik snap toch niet waar je dat verbloemen vandaan haalt, 19 doelpunten op 43 wedstrijden noem jij chance hebben ofzo? En ik heb hem vorig jaar ook heel wat prachtige steekpasses edm zien geven, maar ok: dit jaar komt het er niet uit. Dus we verkopen hem zoals we ook Mbokani indertijd verkochten want het 'kwam er niet uit'. En nu is't merci Dieu alhier en merci Dieu aldaar. Tjaja..
En wat Tom De Sutter betreft, die rode kaken hebben niets met zijn fysiek te maken. Je hebt toch zelf ook gezien dat hij nog niet wou vervangen worden

? Eerst geef je toe dat hij hard werkt (met een beetje een air van 'we zijn er voor de rest toch niets mee dus smijt maar buiten') e dan zou hij plotseling een rotfysiek hebben, contradictie much? En je hebt toch zelf ook gezien hoe het koppel De Sutter/Mbokani die vorige ploeg in de CL (hoe heten die ook weer?

) kapotgespeeld hebben. Die jongen kan er toch ook niet aan doen dat hij A) tegenover twee kleerkasten staat en B) alle bruikbare ballen op z'n mindere linker zaten.
Ik lijk hier wss de grootste fanboy ooit, terwijl ik het eig zelf ook helemaal niet voor Gillet en co. heb, maar wat jij doet - ze op basis van een mindere periode als "slechte voetballers, geld niet waard" bestempelen - is gewoon oneerlijk. Nogmaals; Bruno en Jakovenko gaan ook niet week in week uit de heerlijke acties blijven opstapelen hoor.
Ik denk dat je van minstens 2 à 3 van de spelers in dat lijstje dat je daar net gaf nog gaat verschieten dit seizoen.